رییس مرکز پژوهش ها با رد برخی شایعات:

سایت فردو تعطیل نمی شود

نماینده ورامین در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

مذاکره با آژانس زمینه ساز گفت و گو 1+5 است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش از مذاکرات 1+5 در قزاقستان گفت: با توجه به مسیر مذاکرات ایران با آژانس روند خوبی را برای گفتگوهای آینده ایران با 1+5 شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۵۴۰۴۸۴
مذاکره با آژانس زمینه ساز گفت و گو 1+5  است

سید حسین نقوی نماینده ورامین در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان این که گفت‌وگو بازرسان آژانس با مسئولین سازمان انرژی هسته‌ای کشورمان می تواند مسیر گفت‌وگو با غرب را هموار کند افزود: بازرسان بعد از بررسی،طی بیانیه ای نظرات خود را اعلام می کنند و بر اساس روند طی شده یپش بینی می شود مذاکرات آینده 1+5 با ایران نیز مسیر مثبتی را طی نماید.

سخنگو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی گفت: البته ما قبلاً اعلام کردیم که به در خواست‌های فرا قانونی و خارج از معاهده ان پی تی توجه نخواهیم کرد و هر در خواستی را نمی پذیریم.

نماینده ورامین افزود: ایران مطالبات آژانس را با معاهده ان پی تی می سنجد و اگر تکلیفی خارج از تعهد بود آن را نخواهد پذیرفت.

وی گفت:ما قرار نیست به مطالبات غیر قانونی پاسخ بدهیم تا بتوانیم درمذاکره با غرب  نتیجه بگیریم  چون ایران همچنان بر روی مواضع اتخاذ شده خود تأکید دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محدرضا
-
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۰
۰
اقا خدا كنه روابط حسنه بشه صلح و صفا و دوستی ایجاد بشه. مگه ادم چقد می خواد زندگی كنه اخه؟پس چه بهتر كه راحت زندگی كنه

نیازمندی ها