
نه اینکه فکر کنیم نام همین نان به عنوان یکی از مختصات مصرفکنندگانش باشد، به این مفهوم که آدمهای فانتزی این نوع نان را مصرف میکنند، اما خیلی بیربط هم نیست و مشتریان این نان معمولا دستهای هستند که به ساندویچ علاقه خیلی بیشتری نسبت به آبگوشت دارند یا حتی نوع تهیه این نان میتواند در مشتریشناسی این نان کمک کند، به این مفهوم که از آنجا که تهیه این نوع نان بسیار راحتتر از خرید نانهای بربری، سنگک و... است، میتواند وجه تمایز بسیاری دیگر از مشتریان این نان باشد. پس اضافه کنیم هر دو ویژگی را: آدمهای عجولی که به فستفود علاقه بیشتری دارند تا آبگوشت!
از آنجا که نان فانتزی به نوعی محصول تازهای در ایران است، مشتریانش هم معمولا آدمهایی با چنین مختصاتی هستند، در نتیجه میتوان مشتریان این نان را آدمهای مدرن عجولی دانست که به آبگوشت علاقهای ندارند!
میثم اسماعیلی - جام جم
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد