فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دکترین ما یک دکترین دفاعی است و به هیچ وجه قصد تعرض به هیچ کشوری را نداشته و نخواهیم داشت، گفت: با هر کشوری که بخواهد کوچکترین تعرضی به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد و یا حتی در ذهن خود چنین خیال باطلی را بپرود، با شدیدترین وجه مقابله می کنیم.
کد خبر: ۵۳۹۰۹۳
کوچکترین تعرضی را به شدیدترین وجه پاسخ می دهیم

امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی در مراسم گرامیداشت 19 بهمن ( روز نیروی هوایی ارتش ) که شامگاه پنج شنبه با حضور وابستگان نظامی کشورهای دوست ایران در ستاد فرماندهی نیروی هوایی برگزار شد، اظهارداشت: ما بارها تاکید کرده‌ایم که دکترین ما یک دکترین دفاعی است و ما به هیچ وجه قصد تعرض به هیچ کشوری را نداشته و نخواهیم داشت.

وی در عین حال تاکید کرد: با هر کشوری که بخواهد کوچکترین تعرضی به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد و یا حتی در ذهن خود چنین خیال باطلی را بپرود، با شدیدترین وجه مقابله می کنیم.

امیر شاه صفی هدف سیاستمداران غرب به رهبری شیطان بزرگ را ایجاد فرهنگ اسلام ‌هراسی و ایران‌هراسی، ایجاد شکاف میان مسلمانان و شعله‌ور کردن آتش اختلافات مذهبی و قومی دانست و استقرار موشک‌های "پاتریوت" در کشور دوست و برادر ترکیه را در همین راستا ارزیابی کرد.

وی تاکید کرد: اعتقاد داریم که برقراری امنیت در منطقه غرب آسیا تنها با حضور فعال تمامی کشورهای منطقه امکان‌پذیر است و نیازی به حضور کشورهای فرا منطقه‌ای نیست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش از تمامی کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس دعوت کرد که با اعتقاد و ایمان راسخ به وعده الهی در نصرت مومنان، با اتکا به خداوند دست بیگانگان را از این منطقه راهبردی جهان کوتاه کنند و مطمئن باشند خداوند نیز یار و یاور آنها خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با هدایت و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی به موفقیت‌های چشمگیری نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان دست یافته است.
 
وی خطاب به میهمانان حاضر در مراسم اظهار داشت: من با قاطعیت هر چه تمام به شما اعلام می‌کنم که تحریم‌هایی که از سوی شیطان بزرگ و برخی کشورهای همسو با این کشور علیه ایران اعمال شده، هیچ‌گونه تاثیری در عزم و اراده راسخ ما نداشته بلکه این تحریم‌ها به ما آموخته است چه قابلیت‌های بالقوه‌ای داریم.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: طراحی و تولید انبوه جنگنده‌های صاعقه، به‌کارگیری موشک‌های هواپایه و هوا به زمین با بردهای گوناگون، موشک‌های ضد رادار، بمب‌های نطقه‌زن، نسل جدید موشک‌های لیزری برد کوتاه و بلند، بمب‌های هوشمند دورایستا با برد بلند، عملیاتی کردن سامانه‌های سوخت‌رسانی هواپیماهای شکاری به شکاری در ارتفاع پست، تولید و به‌کارگیری انواع پهبادها با قابلیت جنگ الکترونیک و شنودی، ساخت انواع شبیه‌سازهای پروازی مورد نیاز و ... از توانمندی‌های مثال‌زدنی اخیر این نیرو می‌باشد که طی سال‌های گذشته بارها و بارها در رزمایش‌های مختلف و در چهارمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت سال جاری به نمایش گذاشته شده‌اند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها