سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال:

برای قهرمانی به سریلانکا می رویم

لیگ برتر فوتبال بانوان و یک مشکل همیشگی ؛

باز هم 2 بازی لغو شد

تعداد بازی های لغو شده در لیگ برتر فوتبال بانوان از شمارش خارج شده است. از ابتدای لیگ تا امروز 17 هفته از لیگ سپری شده است به طور متوسط هر هفته یک بازی لغو شده است و در آخرین مورد نیز دو دیدار در هفته جدید برگزار نمی شود.
کد خبر: ۵۳۸۸۰۰
باز هم 2 بازی لغو شد


جام جم - تعداد  بازی های لغو شده در لیگ برتر فوتبال بانوان از شمارش خارج شده است. از ابتدای لیگ تا امروز 17 هفته از لیگ سپری شده است به طور متوسط هر هفته یک بازی لغو شده است و در آخرین مورد نیز دو دیدار در هفته جدید برگزار نمی شود.
یکی از مربیان لیگ برتری که در رابطه با مشکلات و ضعف های داوری هم انتقادات زیادی دارد چندی پیش اظهار داشت که فدراسیون این لیگ را تعطیل کند سنگین تر است!  در هر حال مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان از لغو دو دیدار از رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان از هفته نهم در دور برگشت خبرداد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون،فاطمه علیپور- مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان گفت: دیدار شهرداری بم و پاس همدان به دلیل انصراف تیم پاس همدان برگزار نمی شود. همچنین به دلیل انصراف تیم سیرجان مقابل سرخپوشان گرگان، این دیدار نیز برگزار نخواهد شد و پرونده این دو تیم به کمیته انضباطی ارسال می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها