سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید تا لحظه آخر نهایت تلاش خود را برای رزرو بلیت برزیل در سال 2014 انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۵۳۷۷۴۹

کارلوس کرش در گفت‌وگویی مفصل با سایت فیفا ، در پاسخ به این پرسش که حضور در فوتبال ایران را چگونه ارزیابی می‌کند، ‌گفت: حضور در ایران تجربه خوبی برایم بوده است. ما با یک روند ثابت در حال رسیدن به نقطه مورد انتظارمان برای پیشرفت‌ هستیم.

ما برای کسب یک جایگاه در جام جهانی بشدت تلاش می‌کنیم و اکنون در وضع خوبی هستیم. سه بازی دیگر برایمان باقی مانده و قصد داریم تا لحظه آخر نهایت تلاش خودمان را برای رزرو بلیت صعود به جام جهانی انجام دهیم، زیرا رقابت بسیار سخت و نزدیک است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به راه نیافتن فوتبال ایران به جام جهانی از سال 2006 به این‌سو، آیا این موضوع فشار بیشتری را به وی وارد نمی‌کند، افزود: فشار بخشی از زندگی من است و همین طور بخشی از فوتبال. برای من کسب نتایج خوب یک عامل انگیزشی است. بدون شک آرزوی هر ایرانی، تجربه دوباره حضور در جام جهانی است. با این حال فقط 32 تیم فرصت حضور در جام جهانی را دارند و در این میان بعضی از تیم‌ها باید کمی شانس هم داشته باشند.

برای این که به رویای حضور در برزیل واقعیت بخشیم، باید تا جایی که می‌توانیم خود را آماده نگه داریم و بهترین بازیکنانمان را انتخاب کنیم و روی صعود به جام جهانی تمرکز کنیم. این همان کاری است که ما الان در حال انجام آن هستیم.

کرش با اشاره به این‌که فوتبال آسیا طی این سال‌ها پیشرفت کرده است، گفت: نباید فراموش کنیم که همزمان با تلاش‌های ما، اروپا و آمریکای جنوبی هم پیشرفت کرده‌اند و سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده‌اند و این در حالی است که کارهای انجام شده در فوتبال آسیا برای پیشرفــت کافی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها