خوش‌خبر: شاید لهستان گزینه بعدی باشد

دعوت بلغارستان از والیبال ایران

فدراسیون والیبال بلغارستان از تیم ملی والیبال کشورمان به طور رسمی دعوت کرد.
کد خبر: ۵۳۶۹۶۱
دعوت بلغارستان از والیبال ایران

به نقل از فدراسیون والیبال، پس از مذاکرات محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با همتای بلغاری خود در جریان اجلاس سالیانه دپارتمان لیگ جهانی در لوزان سوئیس؛ عصر دیروز پنجشنبه 12بهمن ماه فدراسیون والیبال بلغارستان با ارسال دعوتنامه‌ای از تیم ملی والیبال کشورمان جهت برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی بلغارستان در تاریخ 28 می تا 2 ژوئن ( 8 لغایت 13خرداد 92) به طور رسمی دعوت کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال نیز در این خصوص اعلام کرد که بلغارستان برای بازی با تیم ملی والیبال ایران پیش از حضور در لیگ جهانی اعلام آمادگی کرده بود.

امیر خوش‌خبر درباره این بازی دوستانه گفت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ جهانی 5 جون ( 15خرداد 92) آغاز می‌شود، بلغارستان برای تاریخ 28 می تا 2 جون ( 7لغایت 12خرداد 92) ایران را برای بازی دوستانه دعوت کرده است تا بعد از پایان این بازی تدارکاتی، آنها به لهستان بروند و ما هم مستقیما راهی روسیه شویم و در لیگ جهانی بازی کنیم. این بازی تدارکاتی به این دلیل که بلغارستان در گروه ما نیست و می‌تواند محک خوبی برای ما باشد، بسیار ایده آل است.

خوش‌خبر ادامه داد: البته لهستان هم برای بازی دوستانه با ما پیشنهاد داده تا بعد از بلغارستان راهی لهستان شویم و یک بازی تدارکاتی انجام دهیم و سپس از آنجا راهی روسیه شویم. به هر حال در روسیه باید در شهری بازی کنیم که نزدیک مرز لهستان است و این بازی هم می‌تواند برای ما مفید باشد اما هنوز این موضوع رسمی نشده و منتظر نامه رسمی لهستان هستیم تا در مورد آن تصمیم بگیریم.

سرپرست تیم ملی والیبال در مورد سایر بازیهای تدارکاتی تیم ملی والیبال هم گفت: "ولاسکو" با مربیان تیم‌های فرانسه و هلند که از دوستانش هستند برای انجام بازی تدارکاتی صحبت کرده تا برای لیگ جهانی و جام ملتهای آسیا با آنها دیدارهای دوستانه داشته باشیم. به هر حال شرایط طوری است که اگر از 5 فروردین‌ماه اردوها آغاز شود، زمان کمی برای هماهنگی ملی پوشان و ... داریم. در هر حال اگر مورد جدی دیگری پیشنهاد نشود با همین بازیهای تدارکاتی به لیگ جهانی می‌رویم.

وی در پایان با اشاره به برنامه تیم ملی افزود: اردوها از 12 فروردین ماه در قالب تیم ملی الف و ب آغاز می‌شود، "ولاسکو" تعدادی بازیکن جوان و جدید را انتخاب کرده و آنها شناسایی شدند. فکر می‌کنم با این شرایط در تیم ملی تغییرات جدیدی را شاهد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها