به‌زودی تکلیف همکاری ولاسکو با فدراسیون والیبال مشخص می‌شود

افشار دوست: حتی یک یورو هم به او نداده‌ایم!

کارهای اداری ورود "ولاسکو" به ایران انجام و ویزای او نیز صادر شده است. با توجه به تعطیلی‌های این روزهای تهران هنوز از بلیت او خبر ندارم که دقیقا چه تاریخی است،اما می‌دانم همین امروز یا فردا به طور قطعی این موضوع مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۵۵۴۷
افشار دوست: حتی یک یورو هم به او نداده‌ایم!

دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید شرایط حضور "خولیو ولاسکو" فراهم شده و طی مدتی که او با فدراسیون قرارداد نداشته، یک یورو هم از فدراسیون دستمزد نگرفته است.

محمود افشار دوست، درباره تاریخ ورود "خولیو ولاسکو" به ایران، اظهار کرد: کارهای اداری ورود "ولاسکو" به ایران انجام و ویزای او نیز صادر شده است. با توجه به تعطیلی‌های این روزهای تهران هنوز از بلیت او خبر ندارم که دقیقا چه تاریخی است، اما می‌دانم همین امروز یا فردا به طور قطعی این موضوع مشخص خواهد شد. شرایط حضور او فراهم شده و باید زمان بلیتش مشخص شود.

وی با اشاره به برنامه‌های "ولاسکو" در ایران نیز گفت: قرار است چند بازی لیگ را از نزدیک تماشا کند تا انگیزه‌ای برای بازیکنان ایجاد شود. البته "ولاسکو" تمام بازی‌های این فصل را تماشا کرده و از وضعیت بازیکنان با خبر است، اما خود فدراسیون اصرار داشت تا "ولاسکو" به ایران بیاید و در همین زمان مساله قرارداد جدیدش حل شود و فدراسیون نیز قراردادش با او را بنندد.

افشار دوست در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ قرارداد قبلی او به طور کامل پرداخته شده است؟ بیان کرد: بله. مبلغ قرارداد "ولاسکو" به طور کامل پرداخت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون در این مدت نیز به "ولاسکو" دستمزد پرداخت می‌کرده یا خیر؟ تصریح کرد: خیر. این مساله اصلا وجود نداشته است. "ولاسکو" قراردادی با ما نداشته که حقوق بگیرد، این موضوع که در این مدت با ما همکاری داشته و بازی‌ها را آنالیز کرده است نیز از قدرت مدیریت فدراسیون است. فدراسیون والیبال تاکنون یک یورو نیز به "ولاسکو" پرداخت نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها