لیگ برتر بسکتبال در هفته پنجم

شادکامی پتروشیمی بندرامام در 9 دهم ثانیه

با پرتاب محمد زارعی در 9 دهم ثانیه پایانی بازی تیم های شهرداری زنجان و پتروشیمی بندرامام ، تیم جنوبی به صدرنشینی خود در لیگ برتر بسکتبال ادامه داد.
کد خبر: ۵۳۴۳۴۳
شادکامی پتروشیمی بندرامام در 9 دهم ثانیهدیدار دو تیم عصر پنجشنبه در شرایطی در زنجان برگزار شد که میزبان با پیروزی با معدل گل مناسب فکر می کرد تا بخت خود را برای صدرنشینی در لیگ برتر بسکتبال آزمایش کند اما بازی نزدیک و سرانجام پرتاب محمد زارعی در زیر یک ثانیه به انتهای مسابقه ، نقشه های تیم زنجانی را نقش بر آب کرد.
در پتروشیمی بندرامام  سانی بچیروویچ با بیست امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن تیمش شد اما حامد سهراب نژاد و حامد آفاق به اتفاق علی جمشیدی، بازیکن اسلوونیایی تیم جنوبی را یاری کردند. پویا تاجیک بعد از پایان دوران نقاهت ، اولین بازی خود را برای تیم زنجانی انجام داد اما برترین بازیکن شهرداری دیگو فاجاردو بود که 21 امتیاز گرفت با این حال امتیازهای او و 16 امتیاز آرن داوودی مانع از شکست شهرداری نشد.این مسابقه حساس با نتیجه 72 بر 69 به پایان رسید تا پتروشیمی بندرامام بدون باخت صدرنشینی لیگ برتر را حفظ کند.
در دیگر بازی ها مهرام به زحمت و در شرایطی که نیمه اول را با 12 امتیاز اختلاف واگذار کرده بود با نتیجه 80 بر 69از سد البدر بندرکنگ گذشت.در روزی که صمد نیکخواه بهرامی 5 خطایی شد و بازی را ترک کرد ، مهدی کامرانی با 31 امتیاز به داد مدافع قهرمانی رسید.تیم استقلال زرین قشم با بد اقبالی نتیجه را به فولادماهان مدعی باخت.در این مسابقه رضا لطفی در همان ابتدای بازی آسیب دید و مجید قاسم زاده هم با آسیب دیدگی از میدان خارج شد.سرماخوردگی مهراد آتشی هم کار دست تیم جزیره داد، با این حال اما فولادماهان نتوانست از فرصت استفاده کند و در نهایت بازی در وقت معمولی برابر 61 به پایان رسید. در 5 دقیقه اضافی تیم اصفهانی به خود آمد و با نتیجه 74 بر 65 به پیروزی رسید.اوشین ساهاکیان با 19 امتیاز ، امتیازآورترین بازیکن فولادماهان بود.
دانشگاه آزاد با حسن زاده ، حامد حسین زاده و محمد جمشیدی 83 بر 69 یک برد شیرین را برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر به دست آورد.شهرداری گرگان هم در خانه به نخستین برد این فصل رقابت های لیگ برتر رسید و نفت سپاهان دیگر تیم بدون برد را با حساب 69 بر 58  پشت سر گذاشت تا این تیم به تنهایی در قعر جدول قرار گیرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها