سرمربی تیم پینگ پنگ بانک دی گفت: واقعیت‌های فنی پینگ‌پنگ را هرکجا باشم، می‌گویم و هرکسی می‌تواند برداشت خود را داشته باشد.
کد خبر: ۵۳۴۱۲۳
واقعیت‌های فنی پینگ‌پنگ را هرکجا باشم، می‌گویمابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با  فارس، در مورد پیروزی تیم پینگ پنگ بانک دی برابر پتروشیمی اظهار داشت: مقابل حریف قدرتمندری توانستیم به پیروزی برسیم. آنها قهرمان فصل گذشته محسوب می‌شوند و بازیکنان ملی پوش خوبی دارند. ما هم شناخت خوبی از بازیکنان‌مان داشتیم و آن چیزی را که از آنها می‌خواستیم به خوبی اجرا کردند.
وی ادامه داد: خیلی‌ها عنوان می‌کردند که بانک دی در این بازی به برتری می‌رسد و من هم با توجه به همان شناخت از بازیکنان این باور را تا حدودی داشتم، اما پیروزی 5 بر یک را به هیچ وجه قابل تصور نمی‌دانستم.
سرمربی بانک دی گفت: نوشاد و نیما عالمیان به دلیل اینکه در رقابت‌های جهانی آلمان و لهستان حضور داشتند، یک مقدار خسته بودند، اما همان بازی طبیعی خود را انجام دادند. پیش از بازی 2 روز در تهران اردو داشتیم و برنامه‌های تاکتیکی را به آنها گوشزد کردیم.
علیدخت در مورد شرایط لیگ امسال عنوان کرد: این دوره نسبت به سال گذشته کیفیت بهتری دارد، چون تیم‌های قدرتمندی آمده‌اند و نتایح غیر قابل پیش بینی است. باید در سال‌های آینده با برنامه ریزی بهتر تیم‌های قدرتمند تر وارد لیگ شوند.
علیدخت در مورد اینکه جعفرپور، مربی تیم ملی صحبت‌های او را در خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه بازیکن و مربی فقط یکدیگر را در فرودگاه می‌بینند، تکذیب کرده بود، گفت: من نظر خودم را گفته‌ام و  دوستان هر طوری می‌خواهند برداشت کنند. شاید او تشخیص می‌دهد که فقط با انجام بازی بازیکن آماده می‌شود و نظر من این است که باید اردو برگزار شود. تنها هدف من پیشرفت پینگ پنگ است و هر کجا هم باشم واقعیت‌های فنی را خواهم گفت. تاکنون کسی را توهین یا تخریب نکرده‌ام و به دنبال گرفتن جایگاه هیچ شخصی هم نیستم.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود پس از این مصاحبه از فدراسیون با او تماس گرفته‌اند، گفت: به مسئولان فدراسیون گفتم که نظراتم را بیان می‌کنم، اما برخی دوستان از بیرون شیطنت می‌کنند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها