کفش، سارق را به دام انداخت

مردی که نیمه‌شب با ورود به خانه‌ای در شمال غرب تهران، پول، طلا و دیگر اموال صاحبخانه را دزدیده بود، همراه دو همدستش دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۳۴۸۷

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه 12 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی گفت: صبح هنگام رفتن به محل کارم، سوئیچ خودرو و کیف مدارک و پول‌هایم نبود. موضوع را به همسرم اطلاع دادم و دو نفری همه جای خانه را جستجو کردیم و متوجه شدیم صندوقچه طلای همسرم نیز سرقت شده است.

در این مرحله پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران در تحقیق از شاکی متوجه شدند دزدهای ناشناس علاوه بر سرقت مدارک هویتی خانواده شاکی، مقداری طلا به ارزش هفت میلیون تومان، هفت میلیون تومان پول، چهار گوشی تلفن همراه، سوئیچ خودرو و مدارک آن، دو فقره چک، یکی به مبلغ 35 میلیون ریال و دیگری 30 میلیون ریال را همراه کفش‌های کتانی مرد صاحبخانه با خود برده‌اند.

مالباخته، دزد را از کفش‌های مسروقه‌اش شناخت

تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری دزدهای شب‌رو آغاز شد تا این‌که هفته گذشته مرد مالباخته با پلیس تماس گرفت و خبر داد همراه برادرش در دره فرحزاد از افراد معتاد درباره خرید و فروش اموال مسروقه پرس و جو می‌کرده تا شاید ردی از سارق خانه‌اش پیدا کند که در همان موقع جوانی را دیده که کفش‌های کتانی وی را پوشیده است.

در ادامه مشخص شد وقتی به مرد جوان ظنین شده، او متواری شده و سرانجام پس از تعقیب و گریز موفق به دستگیری وی شده‌اند که او اعتراف کرده کفش‌ها متعلق به مرد شاکی بوده و اموال خانه وی را هم همراه دو مرد دیگر دزدیده است.

در این مرحله ماموران به محل دستگیری متهم اعزام شدند و وی را همراه مرد شاکی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم جوان در بازجویی گفت اموال سرقت شده از خانه شاکی در اختیار یکی از همدستانش است و او در قبال همدستی در این سرقت، به وی یک گوشی تلفن همراه و یک جفت کتانی و مبلغی پول داده و به همدست دیگرش نیز یک گوشی تلفن همراه و مبلغی از پول‌های سرقت شده را داده و بقیه اموال و طلاها در اختیار اوست.

در پی اظهارات متهم، دومین همدست وی هم دستگیر شد و به همدستی در سرقت از خانه شاکی اعتراف کرد.

در ادامه سومین متهم که طراح اصلی سرقت از خانه شاکی بود، دو روز پیش دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شد.

با اعتراف متهم به سرقت، وی به اتفاق همدستانش با دستور قضایی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها