فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی این استان سارقان مسلح بانکهای دو استان فارس و هرمزگان در شهر شیراز شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۲۹۶۹۶

سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: به دنبال سرقت های مسلحانه و پی درپی در شهرهای شیراز و جهرم در سه ماه گذشته ، بررسی شیوه و نوع سرقت و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: بر همین اساس و تشابه سرقتی که در هرمزگان با همین شیوه ها صورت گرفته بود تشخیص داده شد که سارقان در هر دو استان یک باند هستند.

سردار سجادیان اضافه کرد: با شروع کارهای اطلاعاتی و طرح ریزی عملیاتی نزدیک به 15 هزار برگ سند اطلاعاتی بررسی و 700 نقطه در شیراز پوشش داده شد که در این راستا بیش از 50 نفر را در غرب و شرق و جنوب غرب شناسایی و از بین آنها تعدادی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: از میان دستگیر شدگان موفق به شناسایی اعضای یک باند سه نفره که از شیراز، یاسوج و بشاگرد هرمزگان در مجموع از پنج بانک در شیراز و بندرعباس سرقت کرده بودند، شدیم .

سردار سجادیان افزود: در بازرسی از منازل آنها سه قبضه اسلحه، تپانچه و مبالغی پول سرقتی بدست آمد.

این مقام ارشد نظامی بیان داشت: همچنین در ادامه، یک باند دو نفره که هیچ ارتباطی با باند سه نفره قبلی نداشتند و اقدام به سرقت از سه بانک، در شیراز و خفر جهرم کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت:در مجموع این افراد در سه ماه اخیر با دستبرد از یک بانک در بندرعباس و هفت بانک در استان فارس مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال سرقت کرده بودند و یک نفر را هم در شیراز به قتل رسانده بودند.

سردار سجادیان در خاتمه با اشاره به اینکه بانکهای سپه، صادرات و ملی اقدام لازم برای حفاظت را انجام داده اند، خواستار اقدام حفاظتی از جانب دیگر بانکهای استان شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها