دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور درخصوص 300 بدهکار بزرگ بانکی گفت: دغدغه رئیس‌جمهور در مورد معوقات بانکی دغدغه درستی است، اما ایشان باید به مردم صادقانه بگویند چه کسانی از این افراد دفاع می‌کنند و حتی بدهی‌های آنها را برخلاف قانون مورد بخشودگی قرار می‌دهند.
کد خبر: ۵۲۴۲۴۸

چندی پیش رئیس‌جمهور گفته بود 300 نفر پول‌های کشور را گرفته‌اند و پس نمی‌دهند و عده‌ای هم از این افراد دفاع می‌کنند.

به گزارش مهر، محمدنبی حبیبی که در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت، افزود: رئیس‌جمهور ببینند چه کسانی از بدهکاران بانکی حمایت می‌کنند و وزیران محترم عضو کارگروه حمایت از تولید در جلسه مورخه 19‌/‌10‌/‌88 در مورد بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی چه موافقتی کردند تا معلوم شود چه کسانی از اینها حمایت می‌کنند.

حبیبی تصریح کرد: وقتی مدیران بانکی که منصوب دولت هستند از مشتریان بد حساب به مراجع قضایی شکایت نمی‌کنند متهم ردیف اول پرونده معوقات بانکی می‌باشند. وی گفت: کدام مدیر بانکی از پیگیری مطالبات مربوط به معوقات بانکی از طریق مجاری قانونی عمل کرده و کسی مانع آن شده است. حتی بند 28 قانون بودجه سال 90 دست دولت را برای پیگیری معوقات باز گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: چرا رئیس‌جمهور درباره مهم‌ترین مسائل مربوط به مردم، به قدرت و اختیارات وسیعی که دارد تکیه نمی‌کند. حبیبی در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد موضع رئیس‌جمهور درخصوص انتخابات آینده و نقش دولت بیان کرد: این‌ که رئیس‌جمهور گفته‌اند لحظه‌ای به نامزد انتخابات فکر نمی‌کنیم و دولت به دنبال انتخابات پرشکوه و حداکثری است قابل قدردانی است، اما رفتار دولت هم باید این موضع را تائید کند، لذا به شبهاتی که در ذهن مردم در این باره به وجود می‌آید باید پاسخ شفاف داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها