تلاش دشمن این است که ما را تکه تکه کند، چرا که یکجا بلعیدن برایش میسر نیست

عسگراولادی: شعار دولت وحدت ملی پوچ است

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد شعار دولت وحدت ملی گفت: این شعار پوچی است و علت آن هم این است که نمی‌توانیم با کسانی که خودشان را از براندازان جدا نکرده‌اند، وحدت کنیم.
کد خبر: ۵۱۹۷۹۳

به گزارش مهر، حبیب‌الله عسگراولادی در حاشیه مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران تصریح کرد:‌ مثلا اگر در چنین طرحی بخواهیم میرحسین موسوی را در فهرست وحدت ملی بیاوریم، قطعا مقابل مردم قرارگرفته‌ایم.

وی با تاکید بر این‌که ما باید خود را با آهنگ ولایت تطبیق دهیم افزود: وحدت ما ایمانی بوده و با وحدت ملی، شدنی نخواهد بود و وحدت ما آهنگ ولایت دارد.

عسگراولادی در واکنش به اظهارات اخیر موسوی خوئینی‌ها گفت: این‌که موسوی‌خوئینی‌ها می‌گوید اعلام برائت نمی‌کنیم، اختیار دارد که اعلام برائت بکند یا نکند، اما باید بدانند که در صورت عدم اعلام برائت، مردم آنان را نمی‌پذیرند.

چرا اعلام برائت نمی​کنید؟

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این‌که من نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 88 را اهل فتنه نمی‌دانم گفت: معتقدم اهل فتنه دور آنان جمع شده‌اند و اینها را به سمت خطوط شیطان کشاندند.

وی افزود: اینان اعتقاد دارند موسوی را خودشان معرفی کردند و نباید از او اعلام برائت کنند، خب حالا باید پاسخگو باشند آیا نسبت به شعارهایی که داده شد مانند نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران یا تجمع‌های خیابانی و بحران‌هایی که در جامعه به وجود آمد آیا از اینها هم نباید اعلام برائت کنند. عدم اعلام برائت آنان، موافقت با این گونه اعمال است.

عسگراولادی در مورد شعار تقلب که توسط فتنه‌گران در انتخابات 88 مطرح شد، گفت: نظام برای انتخابات فرمولی دارد و وقتی سلامت انتخابات را وزارت کشور و شورای نگهبان تائید کرده‌اند و رهبری نیز آن را تنفیذ کرد، اگر کسی بگوید تقلب شده در مقابل نظام قرار گرفته است، چرا که نمی‌شود گفت رهبری تقلب را تنفیذ کرده است.

وی در مورد اقدامات جریان موسوم به انحرافی برای انتخابات که مورد سوال خبرنگاری قرار گرفته بود گفت: من تاکنون اقدامی از آنان ندیده‌ام، اما برخی کارهایی که امروز شاهد آن هستیم مانند تغییر استانداران و فرمانداران حدس زده می‌شود که کار جریان انحرافی باشد اما تاکنون موضع نگرفته‌اند بنابراین نمی‌شود در مورد کارهای آنان اظهارنظر کرد.

عسگراولادی درباره کاندیدای دولت اظهار کرد: رئیس‌جمهور به عنوان یک شهروند و مجموعه وی حق دارند که در این انتخابات مانند دیگر گروه‌های سیاسی نامزد داشته باشند، اما مردم آگاه هستند.

جبهه پیروان با آیت‌الله یزدی دیدار می‌کند

عسگراولادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدارهای جبهه پیروان با علما و مراجع دینی گفت: بر همین اساس جمعه آینده با آیت‌الله یزدی، دبیرکل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار می‌کنیم.

وی با پیش‌بینی این‌که در انتخابات آینده 40 کاندیدا داریم افزود: جبهه تلاش می‌کند از میان کاندیداهای مطرح شده، از ده تا 11 نفر از آنان دعوت کرده و پیرامون انتخابات با آنها رایزنی خواهد کرد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به گفتمان انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: خط امام، آهنگ رهبری و دغدغه مردم گفتمان پیشنهادی جبهه پیروان برای انتخابات است تا بتوان از این گفتمان برای برنامه دولت آینده استفاده کنند.

عسگراولادی با بیان این‌که جبهه پیروان هنوز وارد مصادیق نشده است تصریح کرد: بهمن یا اسفند وارد مصادیق خواهیم شد.

شیطنت بین‌المللی منتظر شنیدن حرف‌های رفسنجانی، خوئینی‌ها و مشایی است

عسگراولادی در سخنان خود در افتتاحیه چهارمین مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شیطنت بین‌المللی منتظر شنیدن حرف‌های هاشمی، موسوی‌خوئینی‌ها و مشایی است تا برخی افراد ضعیف‌الایمان را همراه کند؛ از این رو نباید به گونه‌ای سخن گفت که دشمن از آن خوشحال شود.

به گزارش فارس، عسگراولادی اظهار کرد: تلاش دشمن این است که ما را تکه تکه کند، چرا که یکجا بلعیدن برایش میسر نیست.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید براین‌که نباید انتخابات ریاست‌جمهوری را سیاه جلوه داد، تصریح کرد: این اقدام درستی نیست که فردی با سیاه‌نمایی علیه نظام و انتخابات ریاست‌جمهوری زمینه‌ را برای دشمن فراهم کند و چنین اظهاراتی حتی در تریبون اسرائیل و آمریکا تشویق ‌شود. نباید نظام را سیاه‌نمایی کرد و انتخابات ریاست جمهوری را سیاه جلوه داد.

عسگراولادی ادامه داد: گاهی مشاهده می‌شود از کسانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته گرفتار فتنه شدند مظلوم‌نمایی می‌شود؛ عده‌ای در داخل نیز مصاحبه کرده و شرایط فعلی را سیاه‌نمایی می‌کنند و مدعی می‌شوند که مسئولان و گردانندگان نظام باید توبه کنند و این همان مطالبی است که از صدای بیگانه مطرح می‌شود.

عسگراولادی با بیان این‌که همه اصولگرایان باید گرد هم جمع شوند و قضاوت‌های تند و چنگ‌انداختن به هم را کنار بگذارند، گفت: بسیاری از اصولگرایان در مجموعه ما عضو نیستند، اما با توجه به این‌که در مسیر خدا، اسلام، نبوت، خط امام و آهنگ رهبری حرکت می‌کنند، می‌توان با آنها همکاری داشت و در این ائتلاف باید سعی کنیم که به آنها نزدیک شویم. نباید خط امام و رهبری را به خود محدود کرد بلکه باید هر روز گستره آن را شکافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها