ناتوانی راننده کامیون حامل خاک در کنترل این وسیله نقلیه سنگین، واژگونی و مختل شدن ترافیک بزرگراه یادگار امام را در پی داشت.
کد خبر: ۵۱۸۸۲۸

به گزارش روز پنجشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از سامانه 125 آتش‌نشانی ، در پی وقوع این رخداد، رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، زنگ ایستگاه 8، 25 و 85 را ساعت 23:27 دقیقه شب گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله بسوی محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام، بعد از تقاطع آزادی، زیر پل شهیدان حرکت کردند.

سعید علیزاده معاون منطقه 4 عملیات که در محل حادثه حضور داشت درباره این حادثه مرگبار گفت: در محل حادثه یکدستگاه کامیون حامل خاک به علت نامعلومی پس از برخورد با خودرو سواری پراید با جدول، گاردریل و همچنین تیربرق وسط بزرگراه به شدت برخورد کرده و واژگون شده بود و ترافیک سنگینی را در این مسیر ایجاد کرده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قرار دادن علایم هشدار دهنده جهت جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی دیگر و همچنین قطع برق خودرو، اقدام به بررسی اتاقک در هم پیچیده خودرو کردند و راننده مصدوم را یافتند و با استفاده از تجهیزات نجات، راننده را از لا به‌لای آهن پاره‌های اتاقک خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه مرگ این راننده مسن توسط امدادگران اورژانس تأیید شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: آتش نشانان همچنین با استفاده از جرثقیل، کامیون واژگون شده را به محل امن انتقال داده پس از جمع‌آوری خاک‌های ریخته شده کف بزرگراه و ایمن سازی محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

براساس گزارش پایگاه خبری 125، این کامیون دو سرنشین داشت که سرنشین دیگر به محض برخورد کامیون با خودرو پراید از اتاقک خودرو به بیرون پریده بود.

همچنین علت این حادثه را عوامل راهور در دست بررسی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها