جمیلی از کنگاور: قیمت سکه و طلا تا چه میزان باید بالا رود تا مسئولان بانک مرکزی با پیش‌فروش سکه، از بالا رفتن قیمت آن جلوگیری کنند.
کد خبر: ۵۱۰۴۵۴

جمعی از شهروندان: سال 89 از سوی مسئولان برای تشویق به بچه‌دار شدن قول یک میلیون تومان پس‌انداز دادند ولی در‌عمل هیچ کاری صورت نگرفته است. حال چگونه می‌خواهند مجددا به این مشوق‌ها عمل کنند؟

فراهانی از اراک: کارمند راه‌آهن هستم و محل کارم در شهر قم و محل زندگی‌ام اراک است، چند سال است که این مسیر را طی می‌کنم. قرار بود ترتیب انتقال مرا به اراک بدهند. ولی هنوز میسر نشده است. از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهم به این مشکل رسیدگی کنند.

عسگری از کرج: معوقات بازنشستگان چرا پرداخت نمی‌شود؟ با این وضع دیگر توانایی زندگی نداریم.

رفیعی از شهریار: عبور و مرور کامیون‌ها از شهریار به کرج از هر لحاظ باعث آزار و اذیت اهالی و ساکنان منطقه شده است. مسئولان ذی‌ربط در این زمینه چاره‌ای بیندیشند.

جلیلیان از خرمشهر: خوب است مسئولان وزارت نیرو به‌خاطر گران شدن لامپ‌های کم مصرف به توزیع رایگان آن در بین مردم اقدام کنند.

صالح از تهران: چرا نیروی انتظامی به ایثارگران خود کارت ایثار نمی‌دهد؟

جمعی از شهروندان از زرین شهر: منبع آب زمینی تامین کننده آب منازل خیابان جام‌جم در زرین شهر به علت فرسودگی، مقدار زیادی از آب خود را از دست می‌دهد. از مسئولان مربوط می‌خواهیم در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

یک شهروند از کرج: چرا مسئولان ذی‌ربط بر بازنشسته کردن پیش از موعد کارگران کارخانه‌ها و مراکز دیگر نظارتی ندارند؟

09149666 : از مسئولان می‌خواهیم برای آب آشامیدنی ما عشایر که در روستای صفرلو در پارس‌آباد مغان ساکن هستیم و آب آشامیدنی قابل استفاده نداریم، چاره‌ای بیندیشند.

09128047 : تعاونی مسکن شماره 2 دادگستری با پروژه‌ای تحت عنوان سیمرغ اسلامشهر از سال 86 شروع به کار کرده ولی هنوز گودبرداری هم نشده است. تکلیف ما که پنج سال است پولمان را گرفته‌اند چیست؟

09169086: لطفا به خیابان‌های اهواز رسیدگی شود.

09124737: چرا درخصوص کاهش ساعت کاری معلولان هیچ اقدامی از سوی دولت صورت نمی‌گیرد.

09126138: از مسئولان می‌خواهیم نسبت به دسترسی آسان و بهتر به داروهای بیماران ام‌اس اقدام کنند.

09187261: گفته شده که فقط کارت‌های پایان خدمت قدیمی از سال 85 هوشمند می‌شود، پس بقیه کارت‌های پایان‌خدمت چه می‌شود؟

09163145 : بیش از سه ماه است که در نمایندگی پارس‌خودرو جهت دریافت ال‌90 با موعد تحویل یکماهه
به مبلغ 17 میلیون و 500 هزار تومان ثبت‌نام کرده‌ایم، اما تاکنون خودروی خود را تحویل نگرفته‌ایم. الان هم دعوتنامه آمده است با قیمت 21 میلیون و 50 هزار تومان و این در حالی است که ما طی این مدت متحمل ضرر زیادی شده‌ایم و بلافاصله نیز اعلام کردند فعلا بقیه پول واریز نشود. از مسئولان محترم شرکت پارس‌خودرو می‌خواهم تکلیف ما ثبت‌نام‌شدگان را که کل پول را واریز کرده‌ایم هرچه سریع‌تر مشخص کند؛ چراکه اگر در موعدمقرر خودرو را تحویل می‌دادند، چنین مشکلات زیانباری برایمان به وجود نمی‌آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها