مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن تشریح فعالیتهای این مرکز در هفته دفاع مقدس گفت: در نظر داریم با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، یکبار دیگر برای شهروندان تهرانی خاطرات دوران دفاع مقدس را یادآوری کرده و تهران را به حال و هوای آن ایام ببریم.
کد خبر: ۵۰۳۲۲۲

محسن پیرهادی با بیان این که امسال بیش از 50 نمایشگاه با موضوعات مختلف دفاع مقدس در تهران برگزار می شود اظهار داشت:علاوه بر 15 نمایشگاه بزرگ یاد یاران که با همکاری سپاه تهران بزرگ برگزار می شود در ورودی هر منطقه شهرداری هم یک نماشگاه جداگانه برپا خواهد شد که شهروندان می توانند از امکانات و خدمات آنها بهره برداری کنند.

وی ادامه داد:همچنین در محل تالار بوستان اندیشه به مدت هفت شب همایشی با حضور چهره های مختلف دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد که در آن موضوعات گوناگونی مانند "پیشینه و چرایی جنگ"، "ورود به خاک عراق، تعقیب و تنبیه متجاوز، مقاومت مردم، جنگ شهرها و .." مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مسئول سازمان سازمان بسیج شهرداری تهران افزود:در این همایش افرادی همچون سردار سرتیپ پاسدار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص),دکتر محمد باقر قالیباف, دکتر زاکانی,سردار غلامپور سخنرانی خواهند کرد.

پیرهادی با بیان این که در 18 بوستان شهر تهران نیز نمایشگاه های مختلفی برگزار خواهد شد تصریح کرد:امسال تعداد زیادی تاکسی نیز پشت نویسی خواهند شد و چندین اتوبوس شهری هم شکل و چهره اتوبوسهای دوران دفاع مقدس را به خود خواهند گرفت که به این منظور طرح های زیبایی مانند گل اندود کردن آنها، شعار نوشته و ... در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که می فرمایند"زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"گفت:هدف ما این است که شهروندان تهرانی در یک محیط فرهنگی به حال و هوای دوران دفاع مقدس بازگردند و خاطرات آن دوران و یاد شهدای گرانقدر یکبار دیگر با شدت بیشتری برای آنها تکرار شود.

مسئول سازمان بسیج شهرداری با قدردانی از مسئولان سپاه محمد رسول الله(ص) و شهرداری تهران در جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد:این هفته همچنین شامگاه بزرگ بسیجیان شهرداری تهران نیز با حضور بیش از 4 هزار نفر از آنها برگزار خواهد شد.

پیرهادی با بیان این که طی هفته دفاع مقدس همچنین یک هزار جلد کتاب با موضوع مرتبط نیز بین مدیران ادارات و شهرداری تهران توزیع خواهد شد اظهار داشت: سازمان بسیج شهرداری تهران همچنین یک دستگاه اتوبوس دو طبقه حمل و نقل شهری قدیمی را ضمن بازسازی به یک نمایشگاه سیار تبدیل کرده است که شهروندان می توانند در نقاط مختلف شهر از آن استفاده کنند.

وی بازدید از خانواده شهدا,استقرار ایستگاه های صلواتی در نقاط مختلف شهر, ایجاد غرفه کودک, اجرای برنامه ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی متنوع, برپایی شبهای خاطره, تجلیل از ایثارگران, کوهپیمایی و ... را از جمله سایر برنامه های هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها