دختر نوجوان کرجی وقتی همراه برادر و چند نفر از اقوامش به ساحل چمخاله در شمال کشور رفته بود، گرفتار امواج دریا شد و جان باخت.
کد خبر: ۵۰۲۵۳۶

به گزارش جام‌جم، مریم 16 ساله که همراه برادر کوچک‌تر و مادرشان به شهرستان لنگرود استان گیلان رفته بود، 17 شهریور تصمیم گرفت همراه برادر و خانواده خاله‌اش به ساحل چمخاله برود.

دختر نوجوان گرفتار امواج دریا شد

چند ساعت بعد مریم وقتی وارد دریا شد، ناگهان امواج خروشان آب او را به کام خود کشاند.

شاهین با دیدن خواهرش که شنا بلد نبود، به سمت او آمد تا نجاتش دهد اما بی‌فایده بود. مریم کمک می‌خواست و برادرش تلاش می‌کرد تا او را نجات دهد؛ اما موفق نشد. در این موقع شوهرخاله با شنیدن فریاد کمک‌خواهی مریم، خود را به آب زد تا او را نجات دهد، اما امواج خروشان دریا وی را هم به کام خود کشید.

او شناکنان در حال انتقال مریم به ساحل بود که دوباره امواج خروشان آنها را به سمت دریا کشید. در این موقع مردی سوار بر یک جت اسکی متوجه آنها شد و به کمکشان شتافت.

واژگون شدن جت‌اسکی در آب

وقتی مریم را روی جت اسکی گذاشتند تا او را به ساحل بیاورند، به دلیل شدت امواج جت اسکی واژگون شد و دختر نوجوان دوباره در میان امواج گرفتار شد. شوهرخاله مریم بار دیگر تلاش کرد و دوباره بسختی او را از درون آب بیرون کشید و به ساحل رساند.

دقایقی بعد اورژانس و پلیس به محل حادثه آمدند و مریم به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش‌ها برای نجات او بی‌نتیجه ماند و او جان باخت.

مرگ خواهر مقابل چشمان برادر

در پی مرگ دلخراش این دانش‌آموز کرجی، برادرش که شاهد حادثه مرگ بود روز گذشته به خبرنگار ما گفت: خواهرم شاگرد اول مدرسه‌شان بود و همیشه مرا در درس خواندن کمک می‌کرد. خواهرم شنا بلد نبود.

وقتی امواج خروشان آب او را به کام خود کشید، نتوانستم او را نجات دهم. صدای التماس‌های خواهرم هنوز در گوشم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها