فرمانده پلیس راه مازندران:

جاده کندوان به سمت تهران یکطرفه است

فرمانده پلیس راه استان مازندران بااشاره به افزایش حجم ترافیک در جاده کندوان ، گفت: این محور مواصلاتی از ساعت 17 امروز ( جمعه ) به سمت تهران یکطرفه است.
کد خبر: ۴۹۸۸۱۸

سرهنگ جعفر محمد نژاد' روز جمعه به  ایرنا گفت: همچنین به منظور تخلیه بار ترافیکی در این محور مواصلاتی از ساعت 17 تا 24 امروز از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج ، یکطرفه است.

وی اظهارداشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز از میدان امیرکبیر کرج تا مرزن آباد ممنوع است و مسافران برای ورود به مازندران در این ساعات باید از سایر محورهای مواصلاتی استفاده کنند.

محمدنژاد با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی اصلی استان ، افزود : هم اکنون ترافیک در جاده های کندوان و هراز سنگین است و مسافران با کندی در حال عبور از این محورهای مواصلاتی هستند.

وی وضعیت ترافیکی جاده فیروزکوه را نیمه سنگین و روان اعلام کرد و بیان داشت: پیش بینی می شود در ساعات آینده با حجم ترافیک بیشتر در محورهای مواصلاتی استان مواجه شویم .

محمد نژاد از رانندگان تقاضا کرد با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ازراههای استان عبور کنند تا شاهد حوادث ناگوار در مسیرهای این استان نباشیم .

وی به مسافران توصیه کرد در صورت خواب آلودگی از ادامه رانندگی خودداری کنند و مدتی را به استراحت بپردازند تا با آرامش خاطر به مقصد خود برسند.

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

سرهنگ همایون شریفی رییس پلیس راه استان البرز گفت: ترافیک در جاده کرج- چالوس مسیر جنوب به شمال سنگین است. همچنین  ترافیک ازسمت شمال به جنوب این جاده نیز نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: ترافیک در آزاد راه کرج - قزوین و آزاد راه تهران به کرج در وضعیت عادی قرار دارد.

شریفی یادآورشد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران ،پیش بینی می شود از فردا شنبه بار ترافیکی سنگینی در بزرگراه کرج -تهران، چالوس به کرج و آزاد راه قزوین - کرج مسیر غرب به شرق ایجاد شود.

رییس پلیس راه استان البرز از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هنگام سفر از شتاب خودداری کرده و هنگام خستگی رانندگی نکنند.

وی ادامه داد: رانندگان برنامه سفر های خود را به گونه ای تنظیم کنند تا ساعات زیادی در ترافیک نمانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها