رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: به منظور کشش ترافیکی و تسهیل در تردد و عبور و مرور خودروها، در سه روز آینده محدودیت ترافیکی در محورهای رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل اعمال می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۳۲۴

به گزارش ایرنا، مجید جمشاد این محدودیت‌ها را شامل ممنوعیت تردد انواع کامیون‌ها و تریلر به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی عنوان کرد و افزود: این محدودیت از فردا (پنجشنبه) ساعت 12 آغاز می‌شود و تا ساعت 24 ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: برای روزهای جمعه و شنبه نیز این محدودیت ترافیکی از ساعت 6 تا 24 اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به ترافیک بسیار سنگین روزهای گذشته در محور قزوین ـ رشت در محدوده منجیل تا رودبار، ترافیک امروز را روان عنوان کرد و گفت: ترافیک روزهای گذشته به حدی بود که حرکت خودروها را متوقف کرده بود.

جمشاد تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه فقط از مسیر محور رشت ـ قزوین 52 هزار دستگاه خودرو به استان وارد و 22 هزار دستگاه خودرو از همین مسیر خارج شده است.

وی اظهار کرد: در روزهای یادشده 20 فقره تصادف مهم در جاده‌های گیلان رخ داد که بر اثر آن چهار نفر کشته و 25 نفر مجروح شدند.

وی داشتن صبر و حوصله را لازمه رانندگی دانست و از رانندگان خواست تا برای سفری ایمن، ضمن رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه از انجام حرکات مخاطره‌آمیز نیز خودداری کنند.

اجرای طرح ترافیکی پلیس راه گیلان در نیمه دوم تعطیلات تابستان از سی و یکم مردادماه در استان آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها