فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تاکید کرد:

پاسخ ایران به تهدیدات ویران کننده است

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: پاسخ ایران به هر گونه تهدید عملی و تجاوز به ایران اسلامی بسیار سریع، قاطع، ویران کننده و فراگیر خواهد بود.وی افزود: اگر عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۰۶۷

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی مدت‌هاست که در پی انتقام گسترده و سرنوشت‌ساز خون شهدای مظلوم فلسطین، صبرا، شتیلا و قانای لبنان و شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی و هزاران شهید دیگر هستند.

وی خاطرنشان کرد: این افتخاری بس پر ثواب است که نصیب رزمندگان و مدافعان ایران اسلامی شده و با تحقق آرمان نابودی رژیم صهیونیستی ، خاورمیانه جدید با اراده ملت‌های مسلمان منطقه شکل گیرد.

وی افزود: اگر عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: ما معتقدیم عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها و نیز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیشتر به یک جنگ روانی و تبلیغاتی شباهت دارد اما اگر آنها بخواهند تهدیدات خود را عملی کنند، این کار می‌تواند تنها کار مثبت این رژیم جلاد و کودک‌کش در طول عمر منحوس خود باشد.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: ما از این اقدام صهیونیست‌ها (عملی کردن تهدیدات و رجزخوانی‌ها) استقبال می‌کنیم چرا که فرصت و بهانه بسیار خوبی به دست می‌آید تا برای همیشه طومار حیات ننگین این رژیم جعلی، اشغالگر و غاصب را در هم پیچیده و جهان بشریت را از شر این غده سرطانی نجات دهیم.

وی با اشاره به سایر ره آوردهای حمله رژیم صهیونیستی به ایران گفت: از سوی دیگر این اقدام صهیونیست‌ها، کلکسیون پرنده‌های غربی موجود در ایران شامل هواپیما‌های بدون سرنشین ' اسکن ایگل'، ' شِدو' و RQ170 و هواپیماهای F15 و F16 رژیم صهیونیستی را به دست فرزندان ملت شگفتی‌ساز ایران در نیروهای مسلح تکمیل خواهد کرد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها