بازرس و مسول فنی اتحادیه مسکن مهر مشاغل آزاد ایلام گفت: مشکل فاضلاب مسکن‌های مهر مشاغل آزاد ایلام هنوز بلاتکلیف باقی مانده است.
کد خبر: ۴۹۵۱۱۸

"صادق کسایی" با بیان این مطلب افزود:‌ در حال حاضر 200 واحد تکمیل شده در حوزه مشاغل آزاد در ایلام داریم که وضعیت دفع فاضلاب این واحدها مشخص نیست و با توجه به مکاتبات عدیده‌ای که با دستگاههای ذیربط داشته‌ایم، هنوز هیچ عکس‌العملی نشان نداده و ما هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه 9 سایت مسکن مهر مشاغل آزاد در شهر ایلام احداث شده است، افزود: این 9 سایت در قالب 49 بلوک بوده که در راستای اجرای طرح ساخت مسکن‌های مهر مشاغل آزاد در ایلام تا پایان نیمه اول سال 91 تعداد یک هزار و 176 واحد به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

کسایی، تعداد ثبت نام شدگان متقاضی مسکن مهر مشاغل آزاد از سال 88 را 12 هزار نفر اعلام و تأکید کرد: از این تعداد تنها 8 هزار و 800 نفر مورد تایید قرار گرفتند.

این بازرس و مسوول فنی اتحادیه مسکن مهر مشاغل آزاد ایلام یکی از بزرگترین مشکلات درگیر با ساخت مسکن مهر مشاغل آزاد ایلام را کمبود زمین دانست و گفت: متاسفانه در برخی از موارد یارانه‌ای که قرار بوده از سوی مسکن و شهرسازی ایلام برای برخی از اقلام ساختمانی از جمله درب و پنجره به این اتحادیه پرداخت شود، هنوز هیچ ترتیب اثری صورت نگرفته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه قرار بوده در سال 88 زمین لازم برای ساخت 2 هزار واحد مسکن مهر به اتحادیه مسکن مهر مشاغل آزاد داده شود، افزود: عدم تحقق این مهم یکی از عوامل عقب ماندگی ادامه روند ساخت مسکن در طرح مشاغل آزاد ایلام بوده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها