جدول سریال‌‌ها و تلاوت‌های قرآنی در جام جم امروز

استشمام عطر خدا از قاب شیشه‌ای

از امروز ماهی آغاز شده است که به ماه مهمانی خدا شهرت دارد. امروز بر خلاف دیگر روزهای سال، قبل از سحر بیدار شدیم و گوش جان سپردیم به دعایی که سال‌هاست وقت سحر از تلویزیون پخش می‌شود. دعایی که سال‌ها پیش مردی به نام «موسوی قهار» با صدایی دلنشین آن را در استودیو خواند و بعد از آن صدای او نماد دعای سحر شد. موسوی قهار در روزنامه امروز برای شنوندگان این دعا گفته که چگونه این دعا را اجرا کرد و بعد از آن چه حسی داشت و دارد.
کد خبر: ۴۸۹۶۹۶

رمضان آمده و دل‌ها آماده شده تا در خلوتی خود خواسته، زمزمه‌های الهی را بیشتر از دیگر اوقات بشنود و از آنها لذت ببرد. ماه رمضان ماه خداست و در شب قدر، قرآن نازل شده است. برای همین ماه رمضان را ماه قرآن هم می‌نـــامند. شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون قرائت و ترتیل قرآن‌کریم را در طول شبانه‌ روز برای عاشقان قرآن پخش می‌کنند تا مردم روزه‌دار تا آخر رمضان بتوانند قرآن را ختم کنند.برنامه‌های گفت‌وگو محور برای شبکه‌های مختلف طراحی و تولید شده تا کارشناسان علوم قرآنی و مذهبی در این ماه برای مردم از اصول و فروع دین بگویند. برنامه‌های مناسب افطار هم روح‌ و جسم‌ روزه داران را به ضیافت افطار می‌برد تا مردم در فضایی عرفانی، ‌روزه خود را باز کنند. وقتی جسم، سیراب شد، پخش سریال‌های نمایشی آغاز می‌شود. شبکه‌های مختلف تلویزیون چند سریال جدید را آماده نمایش کرده‌اند که از میان آنها می‌توان به راز پنهان، مثل من، مثل تو، چمدان، خداحافظ بچه، خنده‌بازار، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و... اشاره کرد.

پخش این سریال‌ها از ابتدای شب به نوبت از شبکه‌های مختلف آغاز می‌شود و تا انتهای شب همراه مخاطبان تلویزیون خواهد بود. تکرار این سریال‌ها هم روز بعد روی آنتن خواهد رفت. مشروح برنامه های تلویزیون در ماه رمضان را در صفحات 3 ، پرونده ویژه رمضان و قاب کوچک بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها