نشست خبری هفته آغازین لیگ دوازدهم فرصتی بود تا علی دایی از فدراسیون فوتبال به دلیل لغو جام حذفی انتقاد کرده و در عین حال به صورت غیرمستقیم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به خاطر ایده لغو لیگ در ماه رمضان به تلاش برای مطرح کردن خود، متهم کند.
کد خبر: ۴۸۹۲۹۵

سرمربی راه‌آهن که پس از کش و قوس فراوان در این تیم ماندگار شد، دیروز در نشست خبری دیدار مقابل نفت تهران درباره موافقت AFC با حذف جام حذفی تاکید کرد: حذف جام حذفی به ضرر باشگاه‌هاست. مطمئنا AFC سال‌های بعد براحتی می‌تواند از ایران امتیاز کم کند. فوتبالی که نتواند دو جام را برگزار کند، حرفه‌ای نیست. ما همیشه سردمدار بدعت‌های نو و جدیدی هستیم که حذف جام حذفی هم یکی از اینهاست. کشورهای همسایه همزمان سه، چهار جام برگزار می‌کنند، اما در ایران برگزار نشدن دو جام به صورت همزمان یک نقطه ضعف است!

سرمربی راه‌آهن همچنین درباره برگزاری بازی‌های لیگ برتر در ماه مبارک رمضان و انتقادهایی که این روزها از سوی برخی مطرح می‌شود، بیان کرد: من با لغو بازی لیگ در ماه رمضان مخالفم و یک سوال دارم که تا به حال نتوانسته‌ام جواب آن را بگیرم و آن این است که مگر ما ایرانی‌ها بتازگی مسلمان شده‌ایم؟ بازی‌های لیگ در ایران همه سال در ماه رمضان برگزار می‌شود. پس ما یک‌شبه مسلمان نشده‌ایم که بخواهیم امسال بازی‌ها را به تاخیر بیندازیم. اصلا این موضوع شدنی نیست، چون در صورت تاخیر بازی‌ها، زمانی برای برگزاری لیگ نمی‌ماند. گرچه من به خاطر شرایط تیمم دوست دارم لیگ تعطیل شود تا زمان عقب‌مانده را جبران کنم. معتقدم نباید از شعارهایی برای مطرح کردن خود استفاده کنیم.

دایی همچنین درباره بازی راه‌آهن با نفت تهران در هفته اول لیگ برتر گفت: سعی می‌کنیم از همین بازی اول برای 3 امتیاز بجنگیم و با این دید فصل را شروع می‌کنیم. ما نباید اشتباهات فصل قبل را تکرار کنیم. با بازیکنان صحبت شده و امیدوارم با حمایت مالکان سنگ تمــام بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها