بازداشت 15 شرور و 27 مزاحم نوامیس

طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها

سرهنگ محسن خانچرلی ضمن تشریح عملکرد نیروهای زیرمجموعه پلیس پیشگیری در اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه ها و پارک ها، نتایج 24 ساعت گذشته این طرح را بیان کرد.
کد خبر: ۴۸۹۱۶۱

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی پایتخت و بنابر درخواست شهروندان تهرانی مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی تفرجگاه ها و پارک ها، ماموران زیرمجموعه پلیس پیشگیری اقدام به اجرای طرح پاکسازی در این مناطق کرد.

وی افزود: در این راستا 9 پارک ویژه، 9 پارک مهم و 69 پارک و تفرجگاه عادی تحت اجرای طرح درآمد که طی آن با به کارگیری نیروهای متخصص از مجموعه سرکلانتری های یازده گانه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، کلیه این مناطق از لوث وجود معتادان، اراذل و اوباش، سارقان و مزاحمان نوامیس شهروندان پاک شد.

سرهنگ محسن خانچرلی اظهارداشت: در این راستا، دو سارق و «جیب بر» که با اقدامات خلافکارانه خود باعث دردسر و مشکل برای شهروندان شده بود، شناسایی، بازداشت و به کلانتری محل منتقل شد و همچنین به 796 نفر از کسانی که به نوعی مرتکب تخلف و ناهنجاری های اجتماعی شده بودند، تذکر داده شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: متعاقب اقدامات انجام شده سه توزیع کننده مواد مخدر، 27 مزاحم نوامیس شهروندان و که باعث آزار افراد حاضر در پارک های شده بودند، دستگیر شده و برای رسیدگی بیشتر به جرایمشان به مبادی ذیربط معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در این طرح، 15 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به انجام حرکات خلافکارانه کرده بودند، شناسایی شده و به اتهام هایی چون شرارت، ایجاد درگیری و نزاع، مزاحمت و عربده کشی به پایگاه های پلیس امنیت منتقل شدند.

سرهنگ خانچرلی با اشاره به اجرای طرح مذکور در روزهای آتی اظهارداشت: در این عملیات ها 127 دستگاه موتورسیکلت به علت تخلفات راکبان آن توقیف شد که در بررسی های انجام شده از مشخصات و مدارک صاحبانشان مشخص شد که تعدادی از این وسایل نقلیه مسروقه می باشد که پس از صورتجلسه برای تعیین تکلیف به پلیس آگاهی منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها