روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام روش قطع پیامک‌های تبلیغاتی، با اشاره بر جنبه اطلاع‌رسانی این پیامک‌ها به مشترکان، توصیه کرد این پیامک‌های تبلیغاتی را قطع نکنند.
کد خبر: ۴۸۷۱۶۴
 به گزارش ایسنا، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مشترکان برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند از تلفن‌های ثابت به شماره 09129990 و از تلفن‌های همراه با شماره 9990 تماس گرفته و پس از اتصال به اپراتور، شماره تلفن خود را برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی به اپراتور بدهند. به این طریق پیامکی دریافت خواهند کرد که طبق دستورالعمل مندرج در آن، می‌توانند نسبت به قطع پیامک‌های تبلیغاتی‌شان اقدام کنند.وی اظهار کرد: توصیه می‌کنم مشترکان نسبت به قطع پیامک‌ها اقدام نکنند؛ زیرا این پیام‌ها از طریق موسسات و ادارات مختلف ارسال می‌شود که بجز جنبه تبلیغاتی، جنبه اطلاع‌رسانی نیز دارد و حاوی اطلاعاتی از خدمات، امکانات و تسهیلات رفاهی و بانکی است.

وی درباره قطع آوای انتظار نیز گفت: آوای انتظار در یک محدوده زمانی یکماهه برای افراد در نظر گرفته می‌شود. به این ترتیب تا وقتی که مدت زمان آن به اتمام نرسد، امکان قطع آن وجود ندارد. در اواخر ماه برای مشترکان پیامکی ارسال می‌شود که آیا مایل به ادامه این آوای انتظار هستید یا خیر؟ به این ترتیب در صورت تمایل نداشتن، اگر هیچ پیامکی ارسال نشود، این خدمات همراه اول نیز قطع می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها