امام‌جمعه موقت تهران، اقتدار نظام را منوط به اقتدار قوه قضاییه دانست و خطاب به مسئولان و کارکنان این قوه گفت: کاری که شما دارید، جهاد است و با استقامت در مسیر حق و اجرای عدالت، به وظیفه خود عمل کنید، از ملامت‌ها نهراسید و از انتقادهای نابجا ملول و افسرده نشوید.
کد خبر: ۴۸۲۹۳۷

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه دیروز تهران با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه پرونده‌های مهم و کلیدی را در دست رسیدگی دارد که ان شاء‌‌الله منجر به حکم مناسب شود.

وی با تاکید بر این‌که همه در برابر قانون مساوی هستند، افزود: اجرای حق بدون تبعیض، متجاوزان به حقوق مردم را سرجای خودشان می‌نشاند و دوستان انقلاب را امیدوار می‌کند. خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که غربی‌ها در مذاکرات مسکو حرف‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را بیان کرده‌اند، تاکید کرد: خواست ایران، به نتیجه رسیدن مذاکرات است ولی منش طرف مقابل، مذاکرات را به بن‌بست می‌کشاند و البته خود آنها از این موضوع متضرر خواهند شد. خطیب موقت تهران خطاب به گروه 1+5 اظهار کرد: شما که از استقلال دم می‌زنید، باید برایتان ننگ باشد که فرد نامرئی پشت صحنه مذاکراتتان یک تروریست به نام نتانیاهو باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها