توزیع کارت ورود به جلسه دو آزمون پزشکی و غیرپزشکی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی به گفته رئیس مرکز آزمون این دانشگاه از 11 تیرماه و زمان برگزاری کنکورها 15 تیرماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۸۰۹۹۶

عبدالله سجادی‌جاغرق در گفت‌وگو با مهر، درباره زمان برگزاری آزمون‌های پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه، گفت: آزمون غیرپزشکی 15 و 16 تیر ماه و آزمون پزشکی 29 تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی درباره زمان آغاز توزیع کارت ورود به جلسه این دو آزمون اعلام کرد که توزیع کارت 11 تا 14 تیرماه خواهد بود.این مقام مسئول مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد که آزمون‌های پزشکی و غیرپزشکی سال 91 دانشگاه آزاد هیچ‌تفاوتی با آزمون سال‌های گذشته ندارد، اما اگر محتوای دروس مدارس و آموزش و پرورش تغییر کرده باشد، تغییرات اعمال می‌شود.سجادی جاغرق با بیان این‌ که قرنطینه آزمون سراسری هنوز آغاز نشده است، گفت: در این مرحله از قرنطینه به مرور سوالات از آزمون سازی وارد قرنطینه و فرآیند چاپ براساس دستورالعملی که وجود دارد، آغاز می‌شود.

برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته آزاد و دولتی به طور همزمان

رئیس سازمان سنجش نیز با اشاره به گام اول برای تجمیع آزمون‌های کشوری از برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته به صورت مشترک میان دانشگاه آزاد و وزارت علوم خبر داد.

محمدحسین سرورالدین افزود: پس از ارائه پیشنهاد به وزارت علوم برای تجمیع آزمون‌ها،‌ وزیر علوم و رئیس دانشگاه آزاد موافقت کردند که به صورت آزمایشی یکی از آزمون‌ها را به صورت مشترک برگزار کنیم تا گام اولیه برای تجمیع آزمون‌ها برداشته شود.وی افزود: این موضوع قدم اول برای تجمیع تمامی آزمون‌ها از جمله آزمون‌های دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی است.

سرورالدین خاطرنشان کرد: این موضوع به ساماندهی آزمون‌های کشوری و رفاه داوطلبان و استفاده از امکانات موسسات آموزش عالی به صورت مناسب منجر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها