مدیر آموزش و پرورش بیرجند از احداث 15 مجتمع آموزشی در شهرستان بیرجند طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۴۰۶

" محمد زمانی" مدیر آموزش و پرورش بیرجند سه‌شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به واگذاری تمام پیش‌دبستانی‌های استان به بخش خصوصی در سال جاری اظهار داشت: با اجرای این طرح درصد پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در دوره پیش دبستانی به 80 درصد رسیده است.

وی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در دوره ابتدایی افزود: پس از 27 سال در آموزش و پرورش استان بخشنامه 3 هزار را در سطح استان اجرا کردیم که نتایج بسیار مطلوبی در بر داشته است.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند گفت: مدارس استان نیز ساماندهی شده‌اند که در این راستا بیش از 30 مدرسه را با فضاهای موجود از شیفت عصر به شیفت صبح منتقل کردیم.

زمانی از ساخت 15 مجتمع آموزشی در سال جاری در سطح شهرستان بیرجند خبر داد و یادآور شد: همچنین کار مقاوم‌سازی بیش از 10 مدرسه در سطح شهرستان در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند به جابه‌جایی بیش از 16 مدرسه در سطح بیرجند در سال جاری اشاره کرد و افزود: این جابه‌جایی در راستای نظام جدید آموزش و پرورش صورت گرفته است.

زمانی بزرگداشت و تکریم مقام معلمان در هفته معلم، پیگیری به موقع تأمین سوخت مدارس، پیگیری جذب اعتبارات 20 درصد و پیگیری احداث پارک جغرافیا را از مهم‌ترین اقدامات این نهاد در سال گذشته عنوان کرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها