معاون داخلی بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از توزیع 700 تن برنج ایرانی به قیمت یارانه‌ای به مدت یک هفته در سطح استان قم خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۴۸۸

"امیر محمدی‌چهر" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه توزیع برنج ویژه تنظیم بازار در فروشگاه‌های منتخب استان آغاز شده است، افزود: از روز 5 شنبه چهارم خرداد 50 هزار تن برنج ایرانی (شیرودی) در سطح کشور و 700 تن در سطح استان قم توزیع شد و این روند تا 11 خرداد ادامه دارد.

وی کنترل و تنظیم بازار استان قم را هدف عمده توزیع و عرضه این برنج با قیمت یارانه ای دانست و گفت: برنج ایرانی شیرودی در بسته‌های 50 کیلویی توزیع شد که عاملان توزیع در بسته‌های 10 تا 15 کیلویی با آرم "شرکت بازرگانی دولتی ایران" به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند.

محمدی‌چهر ادامه داد: این برنج باید حداکثر با قیمت 1900 تومان یارانه‌ای به مدت یک هفته در فروشگاه‌های معتبر عرضه شود.

وی با اشاره به مرغوبیت برنج شیرودی، گفت: این برنج کهنه و کیفیت مناسبی در پخت و پز دارد.

معاون داخلی بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: این برنج در اغلب فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در سطح استان همچون بسیجیان، فرهنگیان و فروشگاه‌های معتبری با پروانه کار توزیع می‌شود.

محمدی‌چهر همچنین با اشاره به ایجاد محل‌هایی خاص در فروشگاه‌های معتبر استان در راستای تنظیم بازار، گفت: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان محل‌هایی تحت عنوان "تنظیم بازار" در فروشگاه‌های معتبر اختصاص داده می‌شود تا اجناس و اقلام اساسی شهروندان با قیمت یارانه‌ای توزیع شود.

وی یادآور شد: این اقلام شامل مرغ، گوشت، تخم مرغ، محصولات لبنی است که درآینده‌ای نزدیک توزیع و با 20 درصد زیر قیمت بازار به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها