باراک اوباما با حضور در مجمع شورای عالی همجنسگرایان و دوجنسیتی ها، مجددا بر موضع موافق با ازدواج همجنسگرایان در آمریکا تاکید کرد.
کد خبر: ۴۷۳۵۵۸

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاریها، ریکی مارتین، خواننده همجنسگرای پاپ آمریکایی در این نشست شجاعت باراک اوباما را در حمایت از ازدواج همجنس گرایان در آمریکا ستود.

آقای اوباما با تایید اختلاف نظر موجود میان خود و میت رامنی، نامزد احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری، در باره ازدواج همجنسگرایان گفت :” باید عمیقا ایمان داشته باشیم که نه تنها مایی که این جا گردهم آمده ایم، بلکه همه در کرامت و احترام با هم برابریم و از حقوق مساوی برخورداریم.”

با این حال رویارویی زودهنگام میان رئیس جمهوری آمریکا و میت رامنی جمهوریخواه به ازدواج همجنسگرایان محدود نمی شود؛ طرفداران اوباما، با پخش ویدئویی، آقای رامنی را به از بین بردن فرصت های شغلی در طول دوره فرمانداری اش متهم کردند.

هواداران جمهوریخواه میت رامنی هم با به تصویر کشیدن مشکلات کارگران شهرهای کوچک آمریکا، دولت دموکرات آقای اوباما را مسئول نابسامانی های این بخش از جامعه معرفی کردند.

لازم به ذکر است که نامزد رسمی جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری، پیش از برگزاری مجمع ملی این حزب در مردادماه سال جاری اعلام نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها