رییس پلیس راهور استان اصفهان عبور از چراغ قرمز،عبور از پیاده رو، تردد در بزرگراه ها، سوار کردن بیش از دو نفر و انجام حرکات نمایشی را مهمترین تخلفات موتورسیکلت سواران عنوان و از قطع سهمیه سوخت مرتکبان این تخلفات، خبر داد.
کد خبر: ۴۷۲۶۲۷

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ حسین غلامی گفت: با شروع فصل بهار و تابستان و به تبع آن استفاده راکبین از موتورسیکلت در سطح معابر شهری، متاسفانه تخلفات رانندگی از سوی اینگونه راکبین به وفور رخ می دهد و موجب ناامنی ترافیکی و حتی امنیتی برای شهروندان و مردم و حتی بالابردن ضایعات انسانی می شود.

وی افزود: برابر دستور دادستان عمومی و انقلاب اصفهان موتورسیکلت سوارانی که موجب تخلف می شوند و به تذکر و ایست ماموران توجه نمی کنند و متواری می شوند سهمیه سوخت موتورسیکلت آنان قطع می شود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان تخلفات موتورسیکلت سوارانی که برابر دستور قضایی، سهمیه سوخت آنان قطع می شود را عبوراز چراغ قرمز، تردد در پیاده روها و پارک ها، عبور از محل ممنوع، سوار نمودن بیش از ظرفیت مجاز، تردد خلاف جهت و ورود ممنوع و انجام حرکات غیرمتعارف عنوان کرد.

سرهنگ غلامی گفت: پلیس راهور استان اصفهان با آن دسته از متخلفان حرفه ای و قانون گریز که به نوعی نظم اجتماع را برهم می زنند برخورد جدی و قاطع می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها