تله‌فیلم‌های «مشکل گشا» و «دردسرهای زیبا» در سیمای مرکز استان‌ها تولید و آماده نمایش شد. تله‌فیلم مشکل‌گشا را سیدحسن حسینی برای صدا وسیمای مرکز اصفهان کارگردانی کرده و مجید عکاف‌زاده تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشته است.
کد خبر: ۴۶۵۱۸۹

قصه فیلم در روستایی در منطقه آران و بیدگل به نام فخره می‌گذرد. چند کودک دبستانی همراه مسوولان مدرسه تصمیم می‌گیرند به مناسبت نیمه شعبان جشنی با دعوت از اولیا برگزار کنند. قرار است بچه‌ها نمایشی برای اجرا آماده کرده اما اختلاف سلیقه باعث می‌شود آنان به 2 گروه نمایشی تقسیم شوند تا در نهایت یک نمایش با قضاوت مهمانان هنرمند اصفهانی انتخاب شود. ازطرفی دهیاری روستا با اطلاع از این قضیه تصمیم به مشارکت می‌گیرد و قرار می‌شود جشن، خیلی مفصل‌تر و در مسجد روستا که البته احتیاج به تعمیرات و آماده‌سازی دارد، برگزار شود اما در این میان مشکلات مالی و کمبود بودجه کار را دشوار می‌کند.

در این تله‌فیلم بازیگرانی همچون جهانبخش سلطانی، محمد نریمانی، مهران هادی، محمد نصراللهی، اکبر اسماعیلی، محمدرضا دادخواه، محمد حاجی‌زاده، سیدعلی حسینی، آرشا امینیان و محمد حسن‌زاده ایفای نقش کرده‌اند.

پیام صابری هم تله‌فیلم دردسرهای زیبا را برای سیمای مرکز کیش مقابل دوربین برده است.در این فیلم زیبا بروفه، فقیهه سلطانی، رضا ناجی و مینا جعفرزاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان دردسرهای زیبا، درباره «زیبا» دختری است که به دلیل ناتوانی پدر خود برای کار به جزیره کیش آمده و در جستجوی کار به هر دری می‌زند تا این‌که توسط دوست خود برای نگهداری از مونس، سالمندی که از آلزایمر رنج می‌برد برای مدتی به منزلش می‌رود؛ اما زیبا از بیماری او بی‌اطلاع است و همین موضوع مشکلاتی را برایش به‌وجود می‌آورد.

برخی از عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده: پیام صابری، مدیرتولید: سعید علیجانی، مدیرتصویربرداری: بابک بذرافشان، مدیر صدابرداری: رضا نظری‌نیا، طراح صحنه و لباس: سعید قلی‌زاده، تدوین: موحد شادرو، آهنگساز: مرتضی شفیع و میکس: منوچهر ثانی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها