هفتم اردیبهشت برگزار می شود

قرعه‌کشی فوتسال باشگاه‌های آسیا

حریفان قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، هفتم اردیبهشت مشخص می‌شوند.
کد خبر: ۴۶۵۱۴۲

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هشت باشگاه حاضر در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا 2012 پس از قرعه‌کشی رسمی مسابقات در هتل «مون‌ پیک» کویت در تاریخ 26 آوریل برابر با هفتم اردیبهشت رقبای خود را خواهند شناخت.

شش ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای شرکت در این مراسم راهی به کویت خواهند رفت و بازدید نهایی از محل برگزاری مسابقات و برگزاری چند جلسه با مسوولان کویتی مسابقات خواهند پرداخت و همچنین هماهنگی کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا با کمیته برگزارکننده هم برگزار خواهد شد.

بر این اساس، سالن «القادسیه» کویت به عنوان سالن اصلی و سالن «العربی» به عنوان سالن دوم برای میزبانی از این رقابت‌های شش روزه آماده شده‌اند.

با توجه به ترکیب قهرمانان کشورهای شرکت کننده باید تیم های صنایع گیتی پسند ایران، یارموک اس سی کویت، ناگویا اوشنز ژاپن، آل اسپورت اس سی لبنان، جی اچ یانک تایلند، تای سون نام ویتنام، اردوس تاشکند ازبکستان و الریان قطر در این رقابت ها شرکت کنند.

البته بسیاری از فدراسیون ها به صورت رسمی تیم های قهرمان را با توجه به مهلتی که تا معرفی قهرمان ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طی روزهای آینده دارند، معرفی نکرده اند که طی روزهای آینده  و با توجه به ضرب الاجل AFC، معرفی خواهند کرد.

لازم به ذکر است تیم فوتسال «یارموک اس سی» کویت به عنوان نماینده کشور میزبان و به صورت مستقیم در این رقابت‌ها حاضر شده است و نمایندگان ژاپن، ایران و لبنان نیز به دلیل حضور در جمع چهار تیم پایانی در دور قبلی مسابقات هم  به صورت مستقیم وارد رقابت‌های قهرمانی باشگاه های آسیا شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها