نخستین نشست هم اندیشی برنامه سازان شبکه چهار سیما با رسانه های مکتوب و دیجیتال برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۹۷۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، در این نشست که با حضور سردبیران و خبرنگاران صفحات علمی روزنامه ها و نشریات کثیرالانتشار، خبرگزاری ها و سایت های اینترنتی برگزارشد، راه های هم افزایی و همکاری دو جانبه برای اقناع نیاز مخاطب در حوزه های علمی بررسی شد.

توجه بیشتر به ترجمه ها و اصطلاحات علمی در برنامه های تلویزیون و مطبوعات، نقد و بررسی اسناد توسعه ای کشور به خصوص نقشه جامع علمی و سند چشم انداز 1404، توجه به ترویج علم، حمایت از تولیدات علمی، ایجاد و جذابیت بیشتر در برنامه های علمی از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و درباره آنها گفت و گو شد نخستین تصمیم جلسه این بود که این نشست به صورت مستمر ماهی یکبار با دعوت از سایر رسانه های فعال در حوزه علمی برگزار شود.

دبیرخانه ای برای آن ایجاد و موضوع مور بحث در هر نشست به صورت مشخص برای نشست های آتی تعیین و به اعضا اعلام و پیگیری شود.

برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی برای رسیدن به استاندارد و تعریف مشخصی در حوزه روزنامه نگاری علمی از دیگر موضوعات مورد بحث و گفت و گو در این نشست بود که اعضا برای رفع آن اتفاق نظر داشتند.

همچنین در این جلسه دکتر کجوری مدیر گروه دانش شبکه چهار به برنامه های این گروه در سال 91 اشاره کرد و گفت: مستند چهره های ماندگار، برنامه 360 درجه، کهربا، مسابقه بعد چهارم و سری جدید برنامه کندو از جمله برنامه های علمی هستند که برای سال جدید در حال طراحی و تهیه آنها هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها