آیت‌الله صافی گلپایگانی تاکید کرد:

انتخاب افراد متفکر برای نمایندگی مجلس

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: افرادی باید برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که متفکر باشند، ضمن اینکه باید بدانند مساله نمایندگی تکلیف سنگینی است که بر دوش آنان نهاده شده و به فکر فقرا و رفع نقاط ضعفی همچون مشکلات اقتصادی و تورم باشند و در کنار آن به اسلام خدمت کنند.
کد خبر: ۴۶۰۴۱۵

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی پس از انداختن رای خود در صندوق سیار 409 تصریح کرد: افرادی که برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند باید معتقد به سیاست‌های داخلی و خارجی و کسانی باشند که موجب عزت و شکوه مملکت و انقلاب می‌شوند.

وی افزود: افرادی باید برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که متفکر باشند، ضمن اینکه باید بدانند مساله نمایندگی تکلیف سنگینی است که بر دوش آنان نهاده شده و به فکر فقرا و رفع نقاط ضعفی همچون مشکلات اقتصادی و تورم باشند و در کنار آن به اسلام خدمت کنند.

صافی گلپایگانی اظهار کرد: مجلس یکی از نهاد‌های مقدس و اسلامی در ایران است. وقتی می‌گوییم جمهوری اسلامی ایران یا مجلس شورای اسلامی نشان‌دهنده این است که این نهاد‌ها، نهادهای اصیل دینی هستند.

این مرجع تقلید بر ضرورت حفظ سنت‌های اسلامی تاکید و ابراز امیدواری کرد که کشور به سمتی پیش رود که مورد توجه و عنایت امام زمان (عج) باشد و تمام انتظارات مردم برآورده شود و همچنین مجلس مانند دیگر نهاد‌ها اسلامی باشد و در آن برنامه‌های فرهنگی و اسلامی تصویب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها