وکیل مدافع معصومه عطایی از صدور حکم قصاص برای عامل اسیدپاشی به موکلش خبر داد. این دومین حکم قصاص چشم در پرونده‌های اسیدپاشی در محاکم قضایی کشور است.
کد خبر: ۴۵۸۸۶۶

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: براساس حکم صادره از سوی شعبه 17 دادگاه کیفری استان اصفهان حسینعلی ـ هـ. متهم این پرونده به قصاص چشم محکوم شده است و موکل برای اجرای این حکم باید نصف دیه چشمان متهم را پرداخت کند. وی افزود: متهم پرونده نیز به پرداخت یک‌دوم از 72 درصد دیه کامل بابت ارش سوختگی صورت، اندام‌های فوقانی، قفسه صدری، نقص زیبایی و تخریب صورت و تحمل 5 سال حبس تعزیری محکوم شده است.

مختاری تصریح کرد: این رای به مدت 20 روز در دیوان‌عالی کشور قابل اعتراض است و در صورت عدم اعتراض، قطعی خواهد شد. جلسه محاکمه پدرشوهر سابق معصومه عطایی که شهریور سال گذشته به صورت عروسش اسید پاشید، سه‌شنبه 11 بهمن در شعبه 17 دادگاه کیفری استان اصفهان برگزار شد. متهم پرونده پس از جدایی پسرش از همسر خود روز 11 شهریور 89 در شهرستان شهرضای اصفهان به صورت عروس سابقش معصومه عطایی اسید پاشیده بود. پیش از این در پرونده اسیدپاشی روی صورت آمنه بهرامی، مجید موحد متهم پرونده به قصاص چشم محکوم شده بود که با بخشش آمنه، اجرای قصاص منتفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها