پس از شکایت تکان دهنده والدین کودک، پلیس جستجوی گسترده‌ای را برای دستگیری متهم آغاز کرده است

دختر 9 ساله، قربانی مرد شیطان‌صفت در بیابان

مرد تبهکاری که در اقدامی غیرانسانی دختر 9 ساله‌ای‌را قربانی امیال شیطانی خود کرده بود، تحت تعقیب نیروی انتظامی مشهد قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۷۹۰۳

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده در کلانتری 20 مشهد هنگامی آغاز شد که والدین دختر 9ساله‌ای به نام نیلوفر شکایت تکان‌دهنده‌ای را از قربانی شدن فرزندشان ارائه کردند. پدر این دختر به افسر تحقیق کلانتری گفت: دختر 9 ساله‌ام نیلوفر در راه بازگشت از مدرسه توسط راننده یک خودروی پیکان ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

پس از طرح این شکایت، ماموران تجسس کلانتری تحقیق از دختر 9 ساله را آغاز کردند. وی در اظهاراتش گفت: مثل همیشه وقتی از مدرسه به خانه بازمی‌گشتم، در کوچه‌ای خلوت راننده یک پیکان مرا صدا زد و آدرسی را از من پرسید.

دختر 9 ساله افزود: پس از نشان دادن آدرس، قصد ترک محل را داشتم که مرد راننده از من خواست تا سوار خودرو شده و او را راهنمایی کنم. به دنبال این درخواست سوار خودرو شدم اما راننده تغییر مسیر داد. وقتی به او اعتراض کردم، راننده به صورتم سیلی زد و تهدیدم کرد در صورتی که فریاد بکشم مرا خواهد کشت. در پی این اظهارات در حالی که دختر 9 ساله بشدت تحت تاثیر حادثه قرار گرفته بود و قادر به پاسخگویی به سوالات افسر تجسس کلانتری نبود، پدر وی به ماموران گفت: مرد شیطان‌صفت دخترم را بوده و با انتقال به حاشیه شهر پس از آزار و اذیت او را نزدیک مدرسه رها کرده و متواری شده است. با ثبت این شکایت، پرونده با دستور قضایی برای پیگیری و تحقیق به پلیس آگاهی مشهد ارسال شد تا در ارتباط با شناسایی و دستگیری تبهکار متجاوز تحقیقات لازم انجام شود.

سرهنگ بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در این باره گفت: در پی ارسال پرونده از سوی قاضی پرونده به پلیس آگاهی، تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی با سرنخ‌هایی که درباره مرد تبهکار به دست آورده‌اند،
در تلاشند تا هر چه سریع‌تر او را دستگیر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها