محتشمی از تهران: تلفن‌های همراه در شهرک شهید بهشتی حکیمیه تهران آنتن‌دهی مناسبی ندارد. از مسوولان مخابرات می‌خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.
کد خبر: ۴۵۷۶۷۵

آقایی از تهران: نمایندگان مجلس در بودجه سال آینده ردیفی را نیز برای افزایش حقوق مستمری‌بگیران در نظر گیرند.

رضایی از تاکستان: از مسوولان شهری و بخصوص شهرداری تاکستان می‌خواهیم پل تقاطع سیدجمال‌الدین و خیابان اراک را سریع‌تر افتتاح کنند.

جمعی از شهروندان: بعد از 6 تا 10 سال کار به صورت پیمانی در یکی از شرکت‌های خودروسازی و با وجود تاکید مسوولان تا به حال تبدیل وضعیت کاری نشده‌ایم. چگونه با 300 هزار تومان می‌شود در این وضع زندگی کرد؟ آیا کسی جوابگو است؟

مرادی از ملایر: چند سال است در شهرداری ملایر به صورت پیمانی مشغول به کاریم. در این چند سال شهرداری نه عیدی به ما داده است و نه پاداش آخر سال. حقوق ما را نیز نصف و نیمه می‌دهد. آیا نباید فکری برای حل شدن موضوع پیمانکاری مراکز دولتی کرد؟

ثابتی از تهران: با تلاش و مشقت بسیار با تهیه مبلغی و گرفتن وام توانستم تاکسی فرسوده خود را تعویض کنم. حال که خودرو را گرفته‌ام هر روز شاهد کم شدن روغن موتور آن هستم. به نمایندگی که مراجعه کردم، می‌گویند تمام خودروها همین‌گونه است. می‌خواهم بدانم چرا؟

مهدوی از کنگاور: چند سال پیش خانه‌ای در کنار پارک کودک به قیمت بالا خریداری کردم که بتوانم از فضای پارک استفاده کنم. حال شهرداری با قطعه‌بندی این پارک قصد فروش آن را دارد. از مسوولان شهرداری می‌خواهم سوال کنم علت این کارشان چیست؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها