این روزها اهالی رسانه مهمان برج میلاد هستند و کمتر فرصت دارند به سینماهای مردمی جشنواره سر بزنند، به همین دلیل تعداد گزارش‌های مربوط به این سینماها در رسانه‌ها کم است. همین موضوع بهانه‌ای شد تا سری بزنیم به این سینماها و از نزدیک شاهد اتفاقات آنجا باشیم.
کد خبر: ۴۵۶۱۶۷

پاسخگویی به خبرنگاران، ممنوع!

هیچ‌یک از سینماها حاضر نشدند به سوالاتی مبنی بر این‌ که تا کنون کدام‌یک از هنرمندان و عوامل فیلم‌ها در این سینماها حضور پیدا کرده‌اند، پاسخ بدهند و تاکید کردند معاونت سینمایی پاسخگویی به سوالات خبرنگاران را ممنوع اعلام کرده است. به گفته این مسوولان حتی کارت خبرنگاری یا کارت جشنواره فیلم فجر هم برای این‌ که پاسخ سوالات را بدهند، کافی نیست و اهالی رسانه باید مستقیما از معاونت سینمایی وزارت ارشاد یا دبیر جشنواره معرفی‌نامه داشته باشند!

با مردم

طی چند روز گذشته، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان محبوب کشورمان ـ که در این دوره از جشنواره هیچ فیلمی ندارد ـ با حضور در سینما استقلال همراه مردم به تماشای فیلم‌ها نشسته است. همچنین لعیا زنگنه بازیگر فیلم «زندگی خصوصی» و «خودزنی»، مانی حقیقی کارگردان فیلم «پذیرایی ساده» و عوامل فیلم سینمایی «ملکه» ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر هم به سینماهای اکران مردمی آمده‌اند. عوامل بسیاری از فیلم‌های دیگر هم در سینماها حضور داشته‌اند، اما همان‌طور که گفته شد، سینماها اجازه ندارند نام این هنرمندان را اعلام کنند.

«زندگی خصوصی آقا و خانم میم» در سینماهای مردمی

«زندگی خصوصی آقا و خانم میم» ساخته روح‌الله حجازی هم به جمع فیلم‌هایی که در سینماهای مردمی جشنواره اکران می‌شوند، پیوست. این فیلم از فردا (18 بهمن) در سینماهای جشنواره روی پرده می‌رود. «پل چوبی» و «خوابم می‌آد» به ترتیب در سینماهای استقلال و آزادی در یک سئانس فوق‌العاده به نمایش گذاشته شده است. این دو فیلم روز اول جشنواره هم به دلیل استقبال بسیار خوب مخاطبان در پردیس ملت در سئانس فوق‌‌العاده به نمایش گذاشته شدند.

چه ببینیم؟

و اما پیشنهاد امروز. فیلم «پذیرایی ساده» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مانی حقیقی از جمله فیلم‌هایی است که این روزها با استقبال خوبی مواجه شده است.

برای دیدن این فیلم می‌توانید به سینماهای ملت یک و2، آزادی، بهمن یک و 2، سپیده و کیان مراجعه کنید.

زینب مرتضایی‌فرد‌ /‌ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها