کشف یک‌ونیم تن موادمخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام چهار باند قاچاق موادمخدر و کشف یک و نیم تن انواع موادمخدر طی شش روز گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۷۵۱

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار سیروس سجادیان در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدرو سوداگران مرگ و جلوگیری از ورود و توزیع محموله‌های مواد مخدر در سطح استان فارس ماموران انتظامی این استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری تیم‌های عملیاتی سیار به شهرستانهای تابعه و بهره گیری از روش‌های نوین کشف جرم در شش روز گذشته موفق شدند 4 باند تهیه و توزیع موادمخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

وی ادامه داد: با انهدام این باندها یک تن و 500 کیلوگرم موادمخدر شامل یک تن و 300 کیلوگرم تریاک و 200 کیلوگرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: در این رابطه تعداد 31 نفر از قاچاقچیان، حاملان و توزیع کنندگان حرفه‌ای موادمخدر دستگیر شدند و 16 دستگاه خودرو متعلق به آنان توقیف شد.

سردار سجادیان افزود: این مواد توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان‌های نی ریز، داراب، زرین دشت، استهبان، لارستان، خرم بید، فیروزآباد کشف شده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: ماموران انتظامی فارس در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و جلوگیری از ورود، توزیع موادمخدر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با عزمی راسخ با کسانی که بخواهند موجبات ناامنی را برای شهروندان فراهم کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها