تاپایان سال آغاز می شود

اجرای سه طرح بزرگ فرودگاهی در کشور

عملیات اجرایی و توسعه ای سه فرودگاه بین المللی کشور امسال آغاز می شود.
کد خبر: ۴۵۲۳۸۴

  مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور در آبادان گفت: عملیات اجرایی و توسعه ای سه فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران، شهید دستغیب شیراز و شهید بهشتی اصفهان با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی تا پایان امسال آغاز می شود.  

آقای اسماعیلی افزود: در سطح کشور تعداد زیادی طرح توسعه فرودگاهی تعریف شده است که در دهه مبارک فجر و تا پایان امسال مورد بهره برداری و افتتاح قرارگرفته و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این طرحها به فرودگاه های بین المللی مهرآباد ، فـرودگاه بیـن المللی شهید دستغیب شیراز و فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مربوط می شود گفت : قراردادهای سرمایه گذاری این طرحها در سه استان یاد شده در بخش های پارکینگ طبقاتی،توسعه ترمینال و ساختمان های جانبی منعقد و این طرحها با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی خواهند شد.

مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور سرمایه گذاری بخش خصوصی درفرودگاه مهرآباد را مبلغ 370 میلیارد ریال،  شیراز 170 میلیارد ریال و شهید بهشتی اصفهان را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تا سال آینده طرحهای بیشتری با حضورو مشارکت بخش خصوصی در فرودگاه های سراسر کشور آغاز می شود.

 اسماعیلی افزود: در سال گذشته 42 میلیون مسافر در بخش های مختلف داخلی و خارجی در 54 فرودگاه کشور جابجا شده اند.

وی گفت: پیش بینی می شود با افزایش پرواز های داخلی و خارجی در فرودگاه های کشور تعداد خدمات گیرندگان از ترمینال های مسافری نیز افزایش یابد.( واحد مرکزی  خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها