مارادونا: فوتبال ایران بازیکنان خوبی دارد

هرچند بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان ایران به دلیل تغییر زمان تمرین تیم فوتبال الوصل امارات نتوانستند با مارادونا، سرمربی این تیم دیدار کنند اما سرمربی تیم ملی نوجوانان به مدت 10 دقیقه با اسطوره فوتبال جهان ملاقات کرد.
کد خبر: ۴۵۱۶۱۱

علی دوستی مهر با اشاره به صحبت‌های مارادونا در مورد فوتبال ایران گفت: مارادونا اعلام کرد که فوتبال ایران را تا حدودی می‌شناسد و می‌داند که بازیکنان خوبی در فوتبال ایران فعالیت دارند.

اسطوره فوتبال جهان در عین حال از محمدرضا خلعتبری که به تازگی به عضویت تیم الوصل درآمده تعریف کرد و گفت: خوشحالم که این بازیکن ملی پوش ایرانی را به خدمت گرفته ایم و امیدوارم که حضور این بازیکن بتواند برخی مشکلات الوصل را حل کند.مارادونا در ادامه درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پرسید و سوال کرد که آیا صعود تیم ایران به مرحله بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطعی شده یا نه، که علی دوستی در پاسخ گفت بازی مقابل قطر آخرین بازی مرحله مقدماتی است که با توجه به صعود ایران، به صورت تشریفاتی در تهران برگزار خواهد شد.

مارادونا درباره روند آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان سوالاتی پرسید و در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی نوجوانان 2013 امارات حضور داشته باشد و نتایج خوبی به دست بیاورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان هم در این دیدار کوتاه خطاب به مارادونا گفت: فوتبال شما در دوران بازیگری همچنان الگوی بسیاری از بازیکنان رده‌های مختلف سنی است و هیچ کس نمی‌تواند روزهای اوج فوتبال شما را فراموش کند. ما ایرانی‌ها خاطرات خوبی از شما داریم و دیدن بازی‌های شما هیچ وقت تکراری نخواهد شد، بخصوص جام جهانی 1986 مکزیک و 1990 ایتالیا که یکی از بهترین نمایش‌های شما در این دو جام جهانی اتفاق افتاد. من برای شما و تیم الوصل آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با توجه به دراختیار گرفتن محمدرضا خلعتبری، این بازیکن خوب فوتبال ایران، وضعیت شما در جدول لیگ برتر امارات بهتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها