حداد عادل اعلام کرد

سه توطئه انتخاباتی دشمن

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به توطئه دشمن برای بر هم زدن انتخابات‌ و با ذکر این نکته که دشمن برای این کار سه هدف را دنبال می‌کند، گفت: دشمنان پیش از انتخابات سعی می‌کنند که مردم را مأیوس کنند و برای این کار برنامه دارند.
کد خبر: ۴۵۰۲۲۶

وی افزود: همچنین در صدد هستند که انتخابات با آرامش برگزار نشود و از طرف دیگر پس از انتخابات نیز تلاش دارند با ذکر عنوان تقلب و جذب نامزدها و حامیان ناموفق آنها در انتخابات، فضای کشور را تحریک کنند.

غلامعلی حداد عادل ظهر جمعه در جلسه جبهه متحد اصولگرایان در حسینیه حضرت جوادالائمه (ع) اصفهان اظهار داشت: انتخابات نباید به صحنه غیر اخلاقی و تهمت زدن و بد گفتن درباره رقیب تبدیل شود.

وی ادامه داد:  با دوستانمان در جبهه پایداری اختلاف نظر نداریم، ممکن است در انتخاب مصداق اختلاف سلیقه داشته باشیم اما در اصول جبهه متحد و جبهه پایداری حرف متفاوتی نمی‌زنند.

حداد عادل نقش مجلس نیرومند و مستقل را در حفظ کشور از خطرهای بزرگ و بسیار پر اهمیت دانست و گفـت: زمانی که مجلس در مقابل تهدیدی بایستد به طور یقین ملت در مقابل آن تهدید ایستاده است.

نماینده مردم تهران در ادامه به توطئه‌های انگلیس با بهره‌گیری از شبکه ماهواره‌ای بی.بی.سی برای تغییر اذهان عمومی مردم اشاره کرد و گفت: دولت انگلیس با بهره‌مندی از شبکه بی.بی.سی سعی می‌کند که درباره انقلاب مستندسازی و سریال‌سازی کند . انگلستان در طول تاریخ جز توطئه هدفی را دنبال نمی‌کرده و رهایی از سلطه انگلستان و آمریکا به برکت شجاعت و تقوای امام خمینی (ره) و خیزش مردم بود و همه‌می‌دانند که رهبر معظم انقلاب در مقابل فشارها کوتاه نمی‌آیند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود به شرایط لازم نامزدها برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به طور حتم در آینده راهکارهای لازم را در این باره ارائه خواهند داد اما آنچه مسلم است این است که باید به اشخاصی رای داد که پاک و مؤمن و متدین باشد و به شعارهای اصلی انقلاب ایمان داشته و دین را باور داشته باشند، البته در کنار مؤمن بودن باید افرادی را انتخاب کنیم که خردمند و عاقل و اهل فکر باشند، چون قانون‌گذاری کار ساده‌ای نیست.

حداد عادل با اشاره به اینکه برای این دوره انتخابات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز بهتر و بیشتر از همیشه به صحنه آمدند، ادامه داد: مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز برای کمک به مردم به صحنه آمدند تا مردم افراد پاک و مؤمن را به مجلس بفرستند و هر دو برای شرکت در انتخابات به صورت مشترک وارد عمل شده‌اند و آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی که هر دو از بزرگان بوده و سوابق آنها در 33 سال انقلاب مشخص است به صحنه آمدند و حاصل این همکاری منشور اصولگرایی شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها