اون؛ یک رهبر رسانه‌ای و فعال

با وجود افزایش نگرانی‌ها از احتمال رهبری ضعیف کیم جونگ اون، رهبر جوان کره شمالی و افزایش بی‌ثباتی در شبه جزیره کره به دنبال مرگ کیم جونگ ایل، تصاویر منتشره از اون حاکی از آن است که وی چندان هم رهبر منفعلی نیست. به گزارش ایسنا، تصاویر جدید از کیم جونگ اون، رهبر جدید کره شمالی یک ویژگی‌ مشترک وی با پدر فقیدش را نشان می‌دهد؛‌ اشتیاق وافر به قرار گرفتن در مقابل دوربین‌ها حتی در کسالت‌بارترین موقعیت‌ها.
کد خبر: ۴۵۰۰۰۴

عکس‌هایی که از سوی خبرگزاری کره شمالی منتشر شده است کیم جونگ اون را با چهره‌ای خسته و بی‌حوصله نشان می‌دهد که در میان افسران ارتش به یک بوفه بزرگ غذا می‌نگرد، دمای آب یک شیر آب را امتحان می‌کند و یک تخت خواب که روی آن ملحفه انباشته شده است، بررسی می‌کند. این عکس‌ها ظاهرا در جریان بازدید وی از یک اردوگاه نظامی گرفته شده است؛ اما دو عکس دیگر فاش می‌سازند که رهبر 28 ساله کشوری که پنجمین ارتش بزرگ جهان را در اختیار دارد، از انرژی و انگیزه لازم برای رهبری کره شمالی برخوردار است. در یکی از عکس‌ها کیم جونگ اون با شور و حال در حال سخنرانی برای گروهی از ژنرال‌های مسن است که با تلاش فراوان در حال یادداشت‌برداری از تک‌تک کلمات او هستند. تصویری دیگر نیز کیم جونگ اون را در حالی که گروهی از دانشجویان افسری ارتش را تشویق می‌کند، نشان می‌دهد.

پس از دو هفته سوگواری برای کیم جونگ ایل که طی آن هزاران نفر خیابان‌های پیونگ یانگ را پر کردند، به نظر می‌رسد اکنون شرایط آرام‌تری بر پایتخت کره شمالی حکمفرماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها