شکوهی از کرمانشاه: برق خیابان رکنی شهرستان همدان از تابستان به این‌سو بسیار نوسان دارد، طوری که باعث سوختگی لوازم برقی مردم شده است. شکایت به اداره برق نیز ثمربخش نبوده است. تکلیف اهالی این خیابان چیست؟
کد خبر: ۴۴۶۱۴۶

یک شهروند از قم: قرار بود قرعه‌کشی برای 7میلیون و 200هزار متقاضی عمره بعد از بازگشت حجاج از حج تمتع صورت گیرد، ولی این کار هنوز نشده است. چرا؟

حیدری از اندیشه: چه کسی جوابگوی کسانی است که در سال 83 سهام شرکت کربنات کلسیم را خریداری کرده‌اند؟ از آن زمان تاکنون کسی از این شرکت و وضعیت پذیره‌نویسی آن خبری ندارد.

آزاد از تهران: از ساکنان کوچه شهید حق‌خواه فلکه سوم هستیم. با وجودی که مدت 3ماه است اقساط فاضلاب شهری را می‌پردازیم ولی تاکنون انشعابات آن به منازل ما وصل نشده است. چرا؟

یارانی از سقز: حال که جریمه‌های رانندگی را افزایش داده‌اند، خوب است ماموران راهنمایی و رانندگی هوشمندانه عمل کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.

حاجی‌فر از تهران: از مسوولان راهنمایی و رانندگی می‌خواهیم اجازه ندهند خودروهای متفرقه در زیر تابلوهای معلولین توقف کنند چرا که هم حق این عزیزان از بین می‌رود و هم رفت و آمد آنها مشکل می‌شود.

جوابیه: در پی درج پیامی در اول آذرماه تحت عنوان «بد رفتاری مسوولان مدرسه‌ای در شهرک قدس قم» روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قم با ارسال دورنگاری اعلام کرد: این که در مطلب فوق‌الذکر عنوان شده تنبیه بدنی و توهین به دانش‌آموزان توسط معلمان و معاونان مدرسه انجام می‌پذیرد، کذب محض است چرا که بعد ار نشر این مطلب بازرسان ناحیه از مدرسه بازدید به عمل آوردند و هیچ نکته‌ای دال بر ادعای مطرح شده نیافتند.

این‌که گفته شده کسی از مسوولان در این زمینه پاسخگو نیست، لازم به ذکر است که تاکنون هیچ فرد یا گروهی در این مورد با اداره ناحیه 4 قم یا مدرسه به صورت حضوری، کتبی یا شفاهی تماس نگرفته و شکایتی مطرح نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها