با سلام به برو بچه‌های تپش. 2 ماه پیش خواستم نامه‌‌ای برایتان ارسال کنم و در آن بنویسم که ضبط و پخش اتومبیلم در یک نیمه شب به سرقت رفت.
کد خبر: ۴۴۶۱۱۱

مقصر خودم بودم که موقع پیاده شدن آن را بیرون نیاوردم و برای همین هشدار دهم که مراقب وسایل داخل خودرو خود باشید. اما تا خواستم آن نامه را سرفرصت بنویسم و بفرستم، مجددا پخش بعدی که تازه خریده بودم نیز به سرقت رفت. برای همین هر دو حادثه را یک کاسه کردم و این نامه را تند تند نوشتم تا وسیله دیگری از ماشینم به سرقت نرفته است.

از قدیم گفته‌اند تا سه نشه بازی نشه. از این می‌ترسم که مورد سوم هم رخ دهد و سارق آشنا یا غریبه دوباره به اتومبیلم دستبرد بزند و این بار معلوم نیست لاستیک خودرو یا باند خودرو یا وسیله دیگری را به‌سرقت ببرد.

البته این را بگویم که اینجانب عشق ماشین هستم. آنقدر به ماشینم می‌رسم که با همسرم به مشکل برخوردم. هر وقت فرصت کنم و پول اضافه در جیبم می‌بینم خرج ماشینم می‌کنم. دوستان معتقدند این کارها باعث می‌شود سارق چشم به ماشین من بدوزد و سراغ ماشین من بیاید. نمی‌دانم چکار کنم. بهترین سیستم دزدگیر نیز روی ماشین نصب کردم. فاصله خودرو تا پنجره آپارتمان بیشتر از 15 ـ 10 متر نیست.

نمی‌دانم به چه طریق سیستم دزدگیر توسط سارق از کار افتاده و ضبط و پخش خودرو به سرقت رفته است. تمام مکان‌هایی را که حدس می‌زدم سارقان وسایل داخل خودرو به آنجا می‌روند و وسایل دزدی را آب می‌کنند سرزدم ولی ردی از ضبط و پخش خود نگرفتم.

در روزنامه‌ها بعضی اوقات نوشته می‌شود که فلان سارق ضبط و پخش به اتهام 100 مورد سرقت ضبط و باند دستگیر شد. ای‌کاش می‌شد وسایل کشف شده از وی به رویت مالباختگان می‌رسید تا شاید وسیله خود را در میان آنها پیدا کنند. هر چند این کار وقت و فرصت می‌خواهد. دیگر نمی‌دانم چکار کنم تا امنیت خودرو و وسایل آن از این که هست بیشتر شود.

تازه همه به من می‌گویند تو وسواسی هستی والا این همه مراقبت نمی‌خواهد. این بار می‌خواهم بگردم و قدیمی‌ترین ضبط و پخش خودرو را پیدا کنم و بخرم شاید چشم سارق یا سارقان از روی خودرو اینجانب برگردد و دیگر سراغ من نیایند. البته مشکل دیگری که دارم نداشتن پارکینگ منزل است و شب‌ها خودرو را در کوچه پارک می‌کنم و می‌روم خانه هر چند وقت یک‌بار از پنجره به آن نگاه می‌کنم و مراقب هستم که اتفاقی برایش نیفتد ولی حداکثر تا نیمه شب می‌توانم نگهبانی دهم. در همین جا از سارقانی که ممکن است خواننده این صفحه باشند تقاضا می‌کنم درباره کاری که می‌کنند کمی‌ فکر کنند به امید آن که از این پس دست به سرقت نزنند و به کاری شرافتمندانه روی آورند و دست از سر ضبط صوت من و امثال من که وضعیت مالی خوبی نداریم بردارند.

حسن ـ د ـ تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها