به علت گود برداری غیر اصولی شب گذشته یک ساختمان 3 طبقه در مشهد تخریب شد. مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، به ایرنا گفت: با اعلام شهروندان به مرکز 125 مبنی بر فرو ریختن یک منزل مسکونی در منطقه سیدی مشهد خیابان قائم 51 حدود 16 آتش نشان از سه ایستگاه 2، 9 و 13 به محل اعزام شدند.
کد خبر: ۴۴۴۷۹۷

حسین خاکشور اظهارکرد: بعد از رسیدن آتش نشانان به محل عملیات جستجو برای یافتن مصدومین احتمالی در زیر آوار آغاز شد که بعد از 5‌/‌2 ساعت کاوش مشخص شد فردی زیر آوار نیست. وی گفت: در این ساختمان 3 طبقه که 3 نفر در طبقه اول، 3 نفر در طبقه سوم و یک فرد مسن در طبقه دوم سکونت دارند به علت ایام عزاداری امام حسین(ع) برخی به شهرستان رفته و مابقی به حسینیه محل رفته بودند که خوشبختانه این موضوع باعث شده هنگام حادثه کسی در ساختمان نباشد. خاکشور گودبرداری غیر اصولی را علت اصلی این حادثه دانست و عنوان کرد: هنگام گودبرداری افراد باید برای آن‌که منازل مجاور تخریب نشود حائل‌هایی برای دیوارها جهت مهار ساختمان قرار دهند که این کار در این محل رعایت نشده است.

وی گفت: نیروی انتظامی و پلیس ساختمان برای بررسی بیشتر در این زمینه در محل حضور داشته و ساکنان خانه تخریب شده نیز برای شکایت مبنی بر خسارت های وارده به مراجع قانونی مراجعه کرده‌اند. خاکشور گفت: ساختمان کنار خانه تخریب شده نیز به علت شکاف‌های بسیار و احتمال تخریب خالی شده و آب، برق و گاز این ساختمان‌ها نیز توسط سازمان‌های مزبور قطع گردیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها