شب سرنوشت منچستری‌ها در لیگ قهرمانان

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب در شرایطی به ایستگاه پایانی خود می‌رسد که تیم‌های منچستری برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها چاره‌ای جز کسب 3 امتیاز دیدارهای امشب خود ندارند. از یک سو شاگردان روبرتو مانچینی در منچسترسیتی که با 38 امتیاز پیشتاز مطلق لیگ برتر جزیره هستند، در ورزشگاه خانگی خود، مهمان آماده و پرقدرتی به نام بایرن‌مونیخ را پیش‌رو دارند.
کد خبر: ۴۴۴۶۲۴

گرچه بایرن با 13 امتیاز از پیش صعود خود را قطعی کرده است اما در جدال سنتی فوتبال آلمان و انگلیس، بازی تشریفاتی هیچ معنایی ندارد و آبی‌های شهر منچستر که با 7 امتیاز در رده سوم گروه قرار دارند علاوه بر این‌که باید بایرن و ستارگانش را شکست دهند، از سوی دیگر باید امیدوار باشند ناپولی ایتالیا هم در اسپانیا مقابل ویارئال زمینگیر شود تا آنها به عنوان تیم دوم صعود کنند.

اما در گروه سوم شاگردان آلکس فرگوسن گرچه در سوئیس و در مصاف با بازل در صورت کسب یک نتیجه مساوی هم صعود خواهند کرد، با این حال شیاطین سرخ به هیچ عنوان صعود به مرحله حذفی را پایان آمال خود نمی‌دانند و آنها که همواره چشم به فینال دارند برای این‌که در مرحله حذفی به تیم‌های سرگروه دیگر گروه‌ها نخورند باید امشب در خانه حریف به پیروزی دست یابند تا شاید بتوانند گوی سبقت را از بنفیکای صدرنشین بربایند. منچستری‌ها که در اولدترافورد از پس نماینده سوئیس برنیامدند و 3ـ3 متوقف شدند، در صورت شکست در دیدار امشب وداعی زودهنگام با مسابقات خواهند داشت.

برنامه بازی‌های امشب (تمامی بازی‌ها از ساعت 15/23 به وقت تهران آغاز می‌شود)

گروه اول: منچسترسیتی (انگلیس) ـ بایرن‌مونیخ (آلمان)، ویارئال(اسپانیا) ـ ناپولی(ایتالیا) ـ جدول گروه: 1 - بایرن (13 امتیاز) ،2 ـ ناپولی (8) ،3- منچسترسیتی (7)

گروه دوم: اینترمیلان (ایتالیا)- زسکا (روسیه)، لیل(فرانسه)- ترابوزان(ترکیه)- جدول گروه:1 ـ اینتر (10 امتیاز)،2 ـ ترابوزان (6)، 3 ـ لیل(5)،4 ـ زسکا (5)

گروه سوم: بازل (سوئیس) ـ منچستریونایتد (انگلیس)، بنفیکا (پرتغال) ـ گالاتی (رومانی) ـ جدول گروه:1-بنفیکا (9 امتیاز)،2- منچستریونایتد (9)،3 ـ بازل (8)

گروه چهارم: آژاکس(هلند) ـ رئال‌مادرید (اسپانیا)، دیناموزاگرب (کرواسی)ـ لیون(فرانسه) ـ جدول گروه: 1 ـ رئال (15 امتیاز)،2 ـ آژاکس (8)، 3 ـ لیون(5)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها