سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
فرهاد قبادی معاون برنامهریزی، بودجه و فناوری اطلاعات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در گفتوگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط عمرانی کشور بخش خصوصی از سرمایهگذاری در آزادراهها استقبال میکند، اظهار کرد: بخش خصوصی حاضر به سرمایهگذاری به صورتBOT صد درصد است، به عبارت دیگر پروژهها بهقدری برای سرمایهگذاران رغبت و انگیزه ایجاد میکند که حاضر هستند منابع مالی خود را درگیر کنند. وی گفت: مهمترین مساله برای سازنده و سرمایهگذار، عوارض است و بر این اساس سعی کردیم که میزان عوارض در شورای رقابت بهصورت منطقی تعیین شود. معاون برنامهریزی، بودجه و فناوری اطلاعات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به آزادراه تهران ـ پردیس اشاره و تصریح کرد: اگر بخواهیم بخش خصوصی اقدام به سرمایهگذاری در این بخش کند، باید قیمتها واقعی شود و بر این اساس شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل علاوه بر اینکه قیمتها را منطقی میکند و اجازه میدهد سرمایهگذاران اجرا را نیز انجام دهند، با مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر فروش اوراق مشارکت، اوراق را به تامینکنندگان سرمایه انتقال و اجازه میدهد اوراق را با تضمین ما یا خودشان به فروش برسانند.
وی با بیان اینکه با منطقیشدن عوارض، خدمات بهتری در آزادراهها ارائه میشود، تصریح کرد: با این شرایط اصل و سود سرمایه برمیگردد و از مجری پروژه انتظار بیشتری خواهیم داشت.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد