
فرهاد قبادی معاون برنامهریزی، بودجه و فناوری اطلاعات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در گفتوگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط عمرانی کشور بخش خصوصی از سرمایهگذاری در آزادراهها استقبال میکند، اظهار کرد: بخش خصوصی حاضر به سرمایهگذاری به صورتBOT صد درصد است، به عبارت دیگر پروژهها بهقدری برای سرمایهگذاران رغبت و انگیزه ایجاد میکند که حاضر هستند منابع مالی خود را درگیر کنند. وی گفت: مهمترین مساله برای سازنده و سرمایهگذار، عوارض است و بر این اساس سعی کردیم که میزان عوارض در شورای رقابت بهصورت منطقی تعیین شود. معاون برنامهریزی، بودجه و فناوری اطلاعات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به آزادراه تهران ـ پردیس اشاره و تصریح کرد: اگر بخواهیم بخش خصوصی اقدام به سرمایهگذاری در این بخش کند، باید قیمتها واقعی شود و بر این اساس شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل علاوه بر اینکه قیمتها را منطقی میکند و اجازه میدهد سرمایهگذاران اجرا را نیز انجام دهند، با مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر فروش اوراق مشارکت، اوراق را به تامینکنندگان سرمایه انتقال و اجازه میدهد اوراق را با تضمین ما یا خودشان به فروش برسانند.
وی با بیان اینکه با منطقیشدن عوارض، خدمات بهتری در آزادراهها ارائه میشود، تصریح کرد: با این شرایط اصل و سود سرمایه برمیگردد و از مجری پروژه انتظار بیشتری خواهیم داشت.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگوی «جامجم» با هوشنگ توکلی پیرامون تجربه بازی در «مرگ تدریجی یک رویا»
طالقانی معتقد است سینمای ملی داشتن به هر قیمتی افتخار محسوب نمیشود، چون این مقوله تبدیل به یک ابژه شده و طرف غربی هر قدر خودمان را تحقیر کنیم، بیشتر به ما امتیاز میدهد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد