بیانیه پایانی دانشجویان معترض به لندن

کوتاه نمی‌آییم، رابطه با انگلیس باید قطع شود

دانشجویان معترض به سیاست های ضدایرانی انگلیس که خود را «شورای متحصنین لانه فتنه گری روباه پیر» نامیده اند ،در آخرین بیانیه خود آورده اند:ما دانشجویان معترض به رژیم تروریستی انگلیس، با درود به روح مطهر شهید شهریاری دانشمند هسته‌ای کشورمان که شهادتش نمونه بارزی بر تروریست بودن انگلیس است، محورهای زیر را به عنوان اصلی ‌ترین گناهان و رذالت‌های دولت انگلیسی علیه ملت ایران قلمداد کرده و بر این اساس اقدام به تسخیر این لانه فساد جاسوسی و فتنه‌گری کرده ایم.
کد خبر: ۴۴۳۰۸۱

 دومین بیانیه «شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر» به این شرح زیر منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای متحصصین لانه فتنه‌گری روباه پیر با استعانت از روح پاک شهدای انقلاب اسلامی ایران که قربانی اقدامات ترورییستی مدعیان حقوق بشر از جمله رژیم سلطنتی انگلیس است، از دولت و مجلس شورای اسلامی می‌خواهند به فعالیت دیپلماتیک سفارت انگلیس در تهران پایان داده و به کاهش روابط بسنده نکنند.

ما دانشجویان معترض به رژیم تروریستی انگلیس، با درود به روح مطهر شهید شهریاری دانشمند هسته‌ای کشورمان که شهادتش نمونه بارزی بر تروریست بودن انگلیس است، محورهای زیر را به عنوان اصلی ‌ترین گناهان و رذالت‌های دولت انگلیسی علیه ملت ایران قلمداد کرده و بر این اساس اقدام به تسخیر این لانه فساد جاسوسی و فتنه‌گری نموده است.

1- دانشجویان تسخیر کننده لانه فتنه گری روباه پیر این سفارت را یکی از اصلی‌ترین سامان دهندگان فتنه 88 علیه ملت ایران و نظام اسلامی آن می‌دانند و این دولت را که با هیاهوی بزرگ رسانه‌ای خود و تامین مالی و سیاسی و امنیتی فتنه گران با آبروی ملت ایران بازی کرده است را تا پیش از این مستحق قطع ارتباط با ملت بزرگ و سرافراز ایران می‌دانسته است.

دانشجویان انقلابی بارها و بارها در ایام فتنه قصد تسخیر این لانه فتنه گری را داشته‌اند و این دستگاه‌های انتظامی بوده‌اند که مانع از این اقدام شده‌اند. اما این بار مقاومت این نیروها هم مانع از خشم انقلابی دانشجویان نشد و این پرچم ابی عبدالله ابن الحسین که امروز و همزمان با ایام محرم به جای پرچم کشور انگلستان و در سفارت در این کشور به اهتزار در آمده است.

2- سال گذشته جان پاور رئیس دستگاه اطلاعاتی انگلیس اعلام کرد که باید اقدامات اطلاعات و امنیتی به مقابله با ایران رفت و به فاصله اندکی پس از این اعلام شهید شهریاری دانشمند بزرگ هسته‌ای کشورمان توسط عوامل موساد ترور شد تا طراحی دستگاه امنیتی این انگلیس عیان شود. تسخیر لانه فتنه گری روباه پیر در سالروز شهادت شهید تنها پاسخی کوچک از جامعه دانشگاهی است و دانشجویان کشور است و قطعا اندیشه انتقام این شهادت همواره در ذهن باقی خواهند ماند و این در حالی است که شاگردان استاد شهریاری‌ در مناصب مهم هسته‌ای خود با ابداعات جدید خود جهان را شگفت زده خواهند کرد.

3- محوریت انگلیس در همراهی با آمریکا برای برانگیختن دیگر کشور علیه ملت بزرگ ایران به بهانه‌های مختلف و خصوصا برنامه هسته‌ای و یاوه گویی‌های این دولت در مزاح حمله نظامی به ایران این روزها و ماه‌ها به طرز وقیحانه‌ای گسترش یافته است تا جایی که این دولت خبیث به خود اجازه داده است بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را تحریم کند، تحریمی که به مثابه اعلام جنگ علیه ملت ایران به شمار می‌رود.
اقدام امروز دانشجویان انقلابی در تسخیر لانه فتنه گری روباه پیر تنها پاسخ کوچکی به این اعلام جنگ است و انگلیس باید منتظر اقدامات بعدی ملت بزرگ ایران جهت تسویه حساب سال‌ها کینه از فتنه گری انگلیس در ایران باشد.

4- ما دانشجویان تسخیر کننده لانه فتنه گری روباه پیر اقدام اخیر مجلس در کاهش رابطه با انگلیس را به هیچ وچه متناسب با دشمنی‌های خبیث انگلیس علیه ملت ایران نمی‌دانیم و خواهان قطع رابطه کامل با این دولت خبیث هستیم و اعلام می‌کنیم از مطالبات به حق خود کوتاه نخواهیم آمد.

 دانشجویان دانشگاه‌های تهران عصر امروز در پاسخ به دشمنی های بریتانیا وارد سفارت انگلیس شدند. تجمع‌کنندگان تصاویری از قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و نیز شهیدان شهریاری و علیمحمدی را در دست داشتند.

در این تجمع، پرچم انگلیس و رژیم صهیونیستی همراه با شعار مرگ بر انگلیس دانشجویان به آتش کشیده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها